• Dit is mijn eerste trailer ooit gemaakt voor een verhaal. Het gaat - simpel gezecht - over een meisje die en heks is en door de amerikaanse overheid word achtervolgd, omdat haar krachten buiten proporties zijn.
    Het verhaal start met dat ze aan het vluchten is en uit een flatgebouw springt boven de straten van new york, waarna ze er vandoor vliegt.
    Sorry voor de crappy not-writer uitleg, maar het is laat en ben een beetje moe ;')

    Maar goed, kern van het verhaal:
    Hebben jullie misschien tips? Iets wat wel/niet goed gaat? Nogmaals, dit is de eerste keer dat ik iets maak en het kostte me nog geen half uurtje, dus verwacht niet té veel ;')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:21 ]

    Het ziet er goed uit. Heb zelf ook nog nooit zo'n video gemaakt dus kan je verder ook geen advies geven.


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    Puur visueel gezien is het zeker een goede trailer (zeker voor een eerste trailer), de enige opmerking die ik kan geven is dat ie wat saai is om naar te kijken. Er gebeurt eigenlijk niet zo veel in, en dat is oké, maar dat geeft het wel sneller een repetitief gevoel.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:53 ]


    comfort in c h a o s

    Thanks! Heb een 2de geprobeert te maken, die is wel een stuk korter... Ook wat onbegrijpelijker, maar het is een probeerseltje :)