• BieberPayneClifford is het merk. Deal with it.


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!



    Namens Femke



    ONZE SPAMMERS:
    Spammers ID's


    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Hint - Eva >> Stoere kipfilet. >> Stalker van iedereen.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Perfect.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser. >> Geweldig, kan niet beter. Tamara's grote liefde.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic - Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings - Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate - Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia - Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie - Erieka >> Catwomen, of zo iets. (cat)
    Kawena - Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    - Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    - Tamara twerkt graag. c:


    Regels:

    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    - Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    - Niemand. Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 10:27 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Nagusamu schreef:
    (...)


    HAHAHAHAHA KNEUSJE XD
    Ik ga je opzuigen met mijn stofzuiger, dan ben je opgeruimd xD


    IEUWL. HAHAHAHA.


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ik wil dat boek lezen maar dan killen m'n ouders me denk ik xD


    Ik wou naar de film met een vriendin van mij. HAHAHAHAHA.


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    NEE HAHAHAHAHA, een boek over een meisje dat samen met haar vriendje wegloopt van huis en onderdak krijgt in een kraakpand, maar dan moet ze weg en gaat ze wonen bij een ander meisje, die Lily dus, en haar vriend, maar dan raken ze aan de heroïne en tippelen ze en shit en dan is die baby er en willen ze stoppen. x')


    Oké. Klinkt cool. x)


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    NEE HAHAHAHAHA, een boek over een meisje dat samen met haar vriendje wegloopt van huis en onderdak krijgt in een kraakpand, maar dan moet ze weg en gaat ze wonen bij een ander meisje, die Lily dus, en haar vriend, maar dan raken ze aan de heroïne en tippelen ze en shit en dan is die baby er en willen ze stoppen. x')


    HOE HEET DAT BOEK?
    Kijk, ik hou van dat soort boeken xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    IEUWL. HAHAHAHA.


    HAHAHAHA XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik wou naar de film met een vriendin van mij. HAHAHAHAHA.


    OMG, IK WIL DAAR OOK HEEN HAHAHAHA XD
    Maar dat vind ik zo awkward dus kijk het liever alleen..maar alleen in de bios zitten is ook zo loner xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    HAHAHAHA XD


    Purn.


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    (...)

    OMG, IK WIL DAAR OOK HEEN HAHAHAHA XD
    Maar dat vind ik zo awkward dus kijk het liever alleen..maar alleen in de bios zitten is ook zo loner xD


    Ja omg idd. WIJ GAAN SAMEN HAHAHAHAHA


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ik wil dat boek lezen maar dan killen m'n ouders me denk ik xD

    Ik heb ooit eens een stukje gelezen, HAHAHA, maar dat is echt crappy geschreven en ik haakte af nog voor ze ook maar hadden gezoend. x')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ja omg idd. WIJ GAAN SAMEN HAHAHAHAHA



    HAHAHAHAHAH DOEN WE XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb ooit eens een stukje gelezen, HAHAHA, maar dat is echt crappy geschreven en ik haakte af nog voor ze ook maar hadden gezoend. x')


    Hoe kan het dan zoveel lezers hebben als het crappy is geschreven xD

    HAHAHA, nu raak ik wel een beetje nieuwsgierig :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    HOE HEET DAT BOEK?
    Kijk, ik hou van dat soort boeken xD

    Had ik al verteld, haha, Junkies van Melvin Burgess of zo. Is wel een ietsiepietsie gedateerd, want het is geschreven in 1996 en speelt zich af in de jaren 80, maar dat vind ik juist awesome. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Had ik al verteld, haha, Junkies van Melvin Burgess of zo. Is wel een ietsiepietsie gedateerd, want het is geschreven in 1996 en speelt zich af in de jaren 80, maar dat vind ik juist awesome. :3


    Niet niet niet, had je niet verteld xD
    Oooooh! Oke oke, ik ga kijken of ze dat boek hier hebben xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Hoe kan het dan zoveel lezers hebben als het crappy is geschreven xD

    HAHAHA, nu raak ik wel een beetje nieuwsgierig :P

    Ach ja. Vrouwen gaan nou eenmaal gillend naar boekenwinkels als er een erotische Twilight-fanfic op de markt komt. ._.

    Nee het is echt totaal niks, op de eerste pagina klaagt ze dat haar haar stom zit en ze het maar niet uitgekamd krijgt, HAHAHA.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ach ja. Vrouwen gaan nou eenmaal gillend naar boekenwinkels als er een erotische Twilight-fanfic op de markt komt. ._.

    Nee het is echt totaal niks, op de eerste pagina klaagt ze dat haar haar stom zit en ze het maar niet uitgekamd krijgt, HAHAHA.


    Ja true!
    HAHAHAHAHA, WTF?
    Oke dat slaat nergens op xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.