Oke, dit is even een topic om mijn hart een beetje te luchten aangezien ik me ontzettend snel zorgen maak en ik gewoon even van me af moet schrijven... :c
Mijn opa en oma hebben een hond, Hiver (Frans voor winter) en sinds deze vakantie is hij ziekjes. Het werd steeds erger en het bleek dus dat er iets mis was met zijn limfen volgens mij. Hij had verstopte neus, kon niks ruiken en at dus niks. Hij kreeg antibiotica maar heeft niet geholpen en sinds gister kreeg hij zijn bek niet meer open en moest hij onder narcose worden gebracht vandaag. Maar ook daar kregen ze zijn bek niet open en wat er nu gaat gebeuren weet ik niet, er is biopsie gedaan maar meer weten we niet. Het is echt een superlieve hond en ik heb echt een sterke band met hem, en ook mijn opa en oma kunnen volgens mij nauwelijks zonder de schat. Ze hebben een maand of twee geleden hun kat ook al verloren. Mijn opa is de hele vakantie heel afwezig geweest omdat hij zich zorgen maakte. De kans is te horen aan de berichten heel groot dat hij overlijdt en dat zou ik echt ontzettend erg vinden...
Jullie hebben echt niks aan dit gezeur maar het is ook alleen maar om mijn verhaal ergens neer te zetten. Om het topic nog wat zin te geven, hechten jullie je ook zo ontzettend aan huisdieren?
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel