• VIJFTIGSTE TOPIC.


    Wij adoreren:
    - Ashton's voeten en grote handen.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes.
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen.







    Mede doordat Sprayberry en Rojinski te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Rojinski // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton


    Naharis schreef:
    Nog 11 boeken kaften! Yeeeeahh!! EN ik heb er al.... 4 gedaan! Wauw!
    Ik nog alle, holy sit.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ik nog alle, holy sit.


    Ik ben al bijna een week bezig xd
    EN ik kaft ze niet alleen, ik versier ze ook nog eens. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wss is deze wat duidelijker?



    "Ja... terug! Jullie hebben het materiaal geraakt!” Vastberaden klinkt de stem van de scheidsrechter. Een groep jongeren doet tijdens een sportavond van het jeugdwerk mee aan het chagrijnenspel. Zo snel mogelijk moeten ze een parcours met diverse hindernissen afleggen en daarbij mogen ze geen materiaal raken en zijn er nog meer best wel moeilijke regels.

    Het is dan ook wel balen als je bijna aan de overkant bent en dan van de spelleiders krijgt te horen dat je terug moet. Je zou er chagrijnig van worden... Het is juist de bedoeling van het spel om je kwaadheid te onderdrukken. Ook samenwerking is één van de belangrijkste aspecten, omdat er steeds meer bagage mee moet worden genomen en dat maakt het er dus niet gemakkelijker op.

    Rekening houden met elkaar, samen genieten van de sport en lekker gezond bezig zijn. Zo'n driemaal per jaar organiseert het jeugdteam een gezellige sportavond in de Surventohal. Na een korte pauze – waarin natuurlijk weer het nodig lekkers werd genuttigd – moest de deelnemers opnieuw een afstand zo snel mogelijk afleggen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)


    DAT SPEL IS ZOOO LEEEUUWWWKKKK <3333


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik ben al bijna een week bezig xd
    EN ik kaft ze niet alleen, ik versier ze ook nog eens. Lol.
    Ik heb ze pas sinds donderdag, ik laat mn moeder me hlpen XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naharis schreef:
    (...)

    DAT SPEL IS ZOOO LEEEUUWWWKKKK <3333
    Neee, I hate it.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    WOOW, ik ben al klaar met avondteen in minder dan 9 min XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lieke's One Shot, tho.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    Lieke's One Shot, tho.
    Dat si lief, lol :P


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Door al die topmodelbladen die ik gebruik voor het kaften (leuke patroontjes enzo) beginnen mijn mode-vlindertjes weer te kriebelen :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kunnen Gabber en Lieke vanavond please vroeg updaten? Anders lees ik het niet, en idk wanneer ik na vanavond weer op Q mag... {vroeg is dus vóór half 9}


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    Kunnen Gabber en Lieke vanavond please vroeg updaten? Anders lees ik het niet, en idk wanneer ik na vanavond weer op Q mag... {vroeg is dus vóór half 9}


    Hm, Lieke is naar een verjaardag en ik weet niet wanneer ze terug komt, dus ik weet niet of dat gaat lukken.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Hm, Lieke is naar een verjaardag en ik weet niet wanneer ze terug komt, dus ik weet niet of dat gaat lukken.
    Mwhe, anders lees ik het pas na morgen avond wss.. Ik hoop gewoon dat ik eerder online kan...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben de hele nacht nog online xd
    Dus ik lees het vast wel, lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Athanatos schreef:
    Wss is deze wat duidelijker?



    (...)


    Zoiets moest ik dit jaar ook bij gym doen, met matten en alles. Dan baal je echt als het net mis gaat voordat je er bent.


    Physics is awesome