Ik zal even bij het begin beginnen.
Zoals sommige het zich nog kunnen herinneren, heb ik een zware break- up gehad in november waarbij mijn ex niet de echte reden ervan had vertelt.
Na een hele depressieve periode, heb ik een hoop in mijn leven veranderd en ik voel weer helemaal lekker in mijn vel. Ik ben definitief over hem heen( in hoeverre je het kunt noemen. Hoewel de break-up wel de nodige damage heeft achtergelaten. Ik heb een hoop mensen aan de kant geschoven die mij leuk vonden (gelukkig begrepen ze mijn problemen wel). En nu komt het:
( Ik noem geen naam of geslacht aangezien die persoon op Q zit ook)
Ik weet niet zeker of ik diegene nou leuk vind of niet door de damage die ik heb opgelopen. Ik heb op een of andere manier die specifieke gevoelens verbannen ofzo. Maar ik word helemaal warm van binnen door de kleine dingen die diegene doet maar ik droom of fantaseer( vat het niet alleen seksistisch op) over diegene. Ik wil het ook niet negeren of ,alweer, aan de kant schuiven. Maar ik ben ook bang dat het maar een vlaag is zeg maar.
Ik ben niet specifiek opzoek ofzo, absoluut niet maar dit gebeurde van een op de andere dag. Ik weet niet goed wat ik ermee moet want het voel gewoon ontzettend goed,dat warm gevoel maar aan de andere kant wil ik niet meer op die manier pijn gedaan worden.
Nouja, in ieder geval bedankt voor het lezen
[ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."