• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, mega grote handen, lach, oogjes, SEKSHAAR:Y), boner in het filmpje voor het Teen Choise Awards, zijn multi-talent-zijn (hij speelt piano, gitaar, saxofoon, de drums én kan zingen!), zijn gesnurk :3, EN NOG VEEL MEER...!
    - Michael's handen en vingers!
    - Calum's lippen
    - Luke's benen en lippiercing en blonde haren en zijn ogen.
    Zo kan ik ook wel beginnen, Gabs -.- Zie boven :P




    Mede doordat Sprayberry en Cliffles te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!
    Je hebt wel door dat ze al meer dan 5 miljoen fans hebben, he. ._______.



    5SOCKS:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Cliffles // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // MichaelClifford // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton


    Sprayberry schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHHAA.
    XD, eejh je praat in I lol


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik zit nog steeds te fangirlen, LOL


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Winhood schreef:
    (...)

    Volgens mij lag hij op zijn zij.
    *gaat het weer lezen*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Winhood schreef:
    (...)

    Volgens mij lag hij op zijn zij.


    Ik dacht op z'n buik xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik had het gevoel alsof ik het die avond al honderd keer aan Luke had gevraagd, maar het kon nooit te vaak zijn. 'Goed,' ik rolde me iets van Luke af, zodat hij wat ruimte had. 'Draai je maar om,' met mijn vingertoppen kriebelde ik rustig over zijn zij, terwijl hij braaf al mijn bevelen opvolgde. Luke slikte hoorbaar. 'Niet zo zenuwachtig zijn, Lukey, dat helpt je niet.' Ik drukte een kusje tegen zijn slaap aan. 'Heb je ergens - ' Luke liet me niet eens uitpraten, had me al begrepen. 'In mijn nachtkastje.' Ik knikte langzaam, boog me over Luke heen en opende het laatje van zijn nachtkastje. Een aantal condooms sierde mijn zicht en het belangrijkste; glijmiddel. Ik pakte één condoom uit het laatje, gevolgd door het halfvolle flesje gevuld met glijmiddel. Zou deze van Michael of Calum zijn of had Luke stiekem al is wat met zichzelf uitgeprobeerd? Dat laatste leek me sterk, dus moest hij van een van de andere twee perverts zijn. Ik sloot het laatje weer en legde de twee spullen naast me neer, Luke had zich inmiddels andersom gelegd en trok me nu naar hem toe, om onze lippen weer te verenigen. 'Ik wil het, Ashton, echt.' Zei hij, nadat hij weer een aantal centimeter ruimte tussen onze lippen hield. 'Geloof je me?' Met grote ogen keek hij me aan, er stond alleen maar liefde in. Voor zo ver je dat kon zien. 'Ja, ja, natuurlijk. Ik had denk ik nooit gedacht dat dit echt zou gebeuren, voor mij is het denk ik net zo als voor jou. Als het je beter laat voelen, ik ben in ieder geval ook zenuwachtig.' Lief glimlachte ik naar hem, voordat ik hem een kort kusje gaf. 'Ik moet er gewoon door heen, denk ik. Het zal wel los lopen.' Opnieuw drukte ik mijn lippen tegen die van hem aan. 'Zeker weten,' ik knipoogde en hij grinnikte. Met mijn linkerhand pakte ik langzaam het halfvolle flesje glijmiddel, met grote ogen volgde Luke al mijn handelingen en dat maakte me nog zenuwachtiger. 'Niet zo kijken,' murmelde ik zachtjes, maar ik snapte hem ook wel. Luke's wangen werden weer rood en hij draaide zijn hoofd de andere kant op. Ik drukte een kusje vlak boven zijn billen, hij sidderde onder mijn aanraking. Ik opende het flesje langzaam en voelde met de minuut ook hoe ik zenuwachtiger werd, ik had nooit durven dromen dat ik ooit seks zou hebben met Luke, laat staan dat dat nu gewoon werkelijkheid werd. Ik had de neiging om mezelf in mijn arm te knijpen. Ik probeerde de kreunen in de andere kamer te negeren, maar dat ging lastig als het bed de helft van de tijd tegen de muur aan bonkte. Ze hadden duidelijk een goed seks leven. 'Ash, kom op.' Ik knikte langzaam. 'Sorry, ja, was even afgeleid door het gekreun van hiernaast.' Luke grinnikte zachtjes. 'Je kan ze moeilijk verbieden om seks te hebben, hè.' Weeral knikte ik, daar had Luke gelijk in. Ik ademde één keer diep in en uit, voordat ik wat glijmiddel op mijn wijs, middel en ringvinger smeerde. 'Ben je er klaar voor?' Ik grinnikte zachtjes, hij lag er zo wanhopig bij, maar aan de andere kant was hij ook gewoon nog een maagd. Hij gromde alleen maar, ik tuitte kort mijn lippen voordat ik langzaam mijn wijsvinger bij hem naar binnen liet glijden. Hij siste zachtjes en ik deed verder niets, hield me stil. 'Je - je kan wel verder doen,' mompelde hij zachtjes. Al vroeg ik me af of het wel goed met hem ging, maar dat kon hij beter over zichzelf oordelen dan ik,
    Staat het daar ergens?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Opnieuw drukte ik een kusje vlak boven zijn billen en trok langzaam mijn vingers terug


    Nu ligt Luke op z'n buik, met Ash achter zich.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bij gay smut snap ik nooit hoe ze liggen. HAHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    ik glimlachte en drukte een kusje op zijn schouder


    Kan beiden.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga zo stuk, omdat jullie zo gefascineerd zijn over dit verhaal. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Glimlachend pakte ik een tissue van Luke's nachtkastje en veegde zijn buik schoon,

    Plotseling ligt ie op z'n rug o.ô
    Of hij was het al xd

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 17:33 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Nu ligt Luke op z'n buik, met Ash achter zich.
    Aha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sprayberry schreef:
    Bij gay smut snap ik nooit hoe ze liggen. HAHAHAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naharis schreef:
    (...)
    Plotseling ligt ie op z'n rug o.ô
    Of hij was het al xd
    Idk, hij draait gewoon om zonder dat het word beschreven XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sprayberry schreef:
    Ik ga zo stuk, omdat jullie zo gefascineerd zijn over dit verhaal. :'D


    Ja, nou. Vind je het gek?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sprayberry schreef:
    Ik ga zo stuk, omdat jullie zo gefascineerd zijn over dit verhaal. :'D
    O.O Zo raar dat we dat zijn? I LOVE THIS STORY


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.