• Want ze zijn echt heel lelijk.
    Ik weet dat iemand daar waarschijnlijk heel veel tijd in heeft gestopt, maar kom op, een keer een vernieuwing naar weet ik veel hoe veel jaar kan toch wel?
    En dan heb ik het niet over allemaal want dingen zoals deze: (cool)(dance)(Y):P(hoera)(yeah) zijn gewoon prima, maar ik kan mijn irritatie voor bijvoorbeeld deze niet meer onderdrukken: (H):((:D:O:(

    Zou er een mogelijkheid zijn om dit te vernieuwen of niet?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 13:07 ]


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ik snap je punt, ik gebruik ze zelf ook nooit omdat ik vind dat ze er echt niet uit zien :')


    The universal language of art.

    :((:@:D:S:8(H)(lol):|:O(puh):((6)(duivel)xD;)

    Deze mogen van mij wel weg en dan was ik nog mild haha, ik snap je frustratie.
    Ik vind het vooral jammer dat ze allemaal in een andere stijl zijn, dit zijn bv de oude MSN smileys :O:|:X en dan komen die 'mooie' zoals (Y) deze ertussen met een mix van ubergeel van deze (K) :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de smileys gewoon uitgeschakeld. Degene die ik gebruik, daar weet ik de codes wel van uit mijn hoofd. En verder hoef je de smileys die je niet leuk vind echt niet te gebruiken hoor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hint schreef:
    (...)
    Maar misschien vinden andere mensen die smileys wel leuk? Het is het een of het ander, vind ik. Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als er plotseling heel andere smileys komen... Want wat jij mooi vindt, vindt een ander weer lelijk. En zo ook andersom.

    Dit is niet gemeen bedoeld, maar je hoeft niet plotseling helemaal boos te gaan doen over smileys :') Je had het in ieder geval wat beter kunnen verwoorden.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Asami schreef:
    :((:@:D:S:8(H)(lol):|:O(puh):((6)(duivel)xD;)

    Deze mogen van mij wel weg en dan was ik nog mild haha, ik snap je frustratie.
    Ik vind het vooral jammer dat ze allemaal in een andere stijl zijn, dit zijn bv de oude MSN smileys :O:|:X en dan komen die 'mooie' zoals (Y) deze ertussen met een mix van ubergeel van deze (K) :')


    Ja, precies dat! Gewoon dat ze allemaal verschillend zijn en zo'n wit vierkantje erachter krijgen op grijs en zo. (huil)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ik vind ze wel leuk. Als je ze niet leuk vindt kan je ze gewoon negeren of uitschakelen.


    Let the Night embrace you

    De Quizlet smileys zijn prima. Als je ze irritant vindt gebruik je ze gewoon niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind deze ':P' juist irritant.


    26 - 02 - '16