• -Ik schreef dit toen ik boos en verdrietig was, dus veel klopt er niet van...
    sorry.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 12:15 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    hmm ik zie je probleem wel in.. misschien kunnen jullie nog een weekendje weg aan het eind van de vakantie ofzo of zit dat er ook niet in?
    overigens gaan wij ook nooit op vakantie met het gezin.. nou ging het mij meer om de vakantie zelf dat ik jammer vond dus tegenwoordig ga ik zelf met vrienden op vakantie... maar ik snap je wel het is inderdaad jammer. eventueel in de herfstvakantie zou nog iets kunnen ofzo?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Heel vervelend dit... Ik snap dat je het niet tof vindt dat je familie zo druk is, maar zoals ik het lees heeft je zus andere plannen, moet je moeder werken en zijn er nog meer dingen waar "de Nederlandse regeling" niets aan kan doen, toch? Misschien dat je inderdaad iets in een andere vakantie kunt regelen. Dan is het ver vooruit afgesproken en zal iedereen er rekening mee kunnen houden.


    Hamartia

    In Nederland is dit beter geregeld dan in de meeste andere landen. Desalniettemin is het jammer dat je niet met je gezin weg kan. Maar dan gaan jullie toch een bordspelletje doen 's avonds? Of naar de film, uit eten, naar het strand, naar een pretpark, picknicken, er is genoeg wat jullie samen kunnen doen. Misschien hebben jullie in de herfst meer tijd.


    i put the fun in funeral

    Je stelt je aan en je moet blij zijn met wat je hebt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat je blij mag zijn dat je een weekje op kamp kon. Zelf gaan wij nokit weg in de vakantie. Mede door mn broer die altijd werkt en financieęl. Wij zijn in de hele vakaniue een keer met zn vieren weggeest. Ik denk ook dat je blij moet zijn dat het thuis voor de rest goed is. Is een dagje weg niet goed genoeg. Of met vrienden.

    Ik vind het een beetje onredelijk. Tuurlijk het is niet leuk maar ga na dat voor vele een vakantie of zelfs kamp al niet mogelijk is. Neem dus genoege met een dagje en niet gelijk een paar dagen weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eh.. ja, idk hoe oud je zus en broer zijn, maar op oudere leeftijd gaan we nou eenmaal niet zo heel graag meer met familie op vakantie :')
    En miss kan je moeder geen vakantie betalen als ze niet werkt.
    Het is nou eenmaal zo.

    Je kunt genoeg andere leuke dingen doen met je vriendinnen. Je kunt ook thuis samen een film kijken of spelletjes doen met je familie ipv weg gaan.
    En anders praat je erover met hun, duidelijker kun je niet zien. Je hebt 't probly niet eens duidelijk tegen hun gezegt wat je wilt. Hoe kunnen ze 't dan weten dat je zo graag weg wilt?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap wel dat je eens gezellig samen wilt zijn met je gezin, weg uit de dagelijkse sleur.:c
    Jammer dat dat door de regeling niet kan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben zelfs nog nooit op vakantie geweest. :')

    Maar probeer gewoon een dagje uit te plannen? Dat moet toch wel lukken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken het probleem heel goed. Het gaat zich niet om het feit om op vakantie te gaan maar om heel even al het gezeik om je heen te vergeten en even te genieten van je ouders,broer of zus. Geloof me dit soort dingen verminderd stress en kans op een burnout, geen grapje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dus.. En precies wat kan Nederland hier aan doen?
    Ik snap dat je graag wat met je gezin wilt doen, dit is iets wat ik al járen probeer te doen. Maar dat gaat nou eenmaal niet. En als je het ze niet vertelt al helemaal niet.. Bovendien vind ik dat je blij mag zijn met de Regeling in Nederland. Ze proberen je moeder in elk geval te helpen aan het werk te komen, anders zou er niets van komen met dat solliciteren enz. En.. Er zijn zoveel dingen waar je dankbaar voor mag zijn!
    Je bent op kamp geweest, je ouders wilden in elk geval een vakantie plannen.. - Dat betekend dus dat zij het ook wel willen.
    Helaas gaat dat nu eenmaal niet, maar goed. Je leeft langer als vandaag.. Het hoeft toch ook niet allemaal per direct?
    Zoals de anderen al zeiden: Ga een dag iets doen, een avondje iets doen, kijk een film, enz. En.. Desnoods kunnen jullie een vakantie weg en doet je moeder tijdens de vakantie wat ze moet doen. Zoveel mogelijkheden.

    Dus ik snap je niet echt. Er zijn zoveel ergere dingen..
    - Enfin, Succes.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.