George Weasley
Fred staat ook op en keek naar Draco. Oh god, hij en Campbell hadden een geschiedenis van vroeger. Niet dat ii een hele jaloerse type ben, maar ik heb gewoon een niet zo goed gevoel. Helemaal omdat Ralf er ook bij is en Ralf en Draco haten elkaar. Dit is gewoon geen goede combinatie.
'Draco, zou je ons kunnen helpen met de matrassen?' Vroeg Fred en Draco knikte. Ik grijnsde lichtjes toen we in de zolder in kwamen en Fred Draco gelijk de grond neer duwde.
'Je blijft van Ralf af. Als je ook maar één opmerking maakt dan zorg ik ervoor dat je zou willen dat je nooit geboren was.' Draco zei niets en knikte alleen met zijn hoofd waarna ik naast Fred kwam staan.
'En ik weet dat je een of ander spelletje met mijn zusje aan het spelen bent. Stop daarmee, of ik weet je te vinden.' Na dat gezegd te hebben draaide fred zich naar me om en liet een blije glimlach zien.
'Welke dekens pakken we?'
Even keek ik Draco met een glimlach aan en liep naar een kast toe waarnaast allemaal dekens zaten. Ik pakte goedkeurend een lichtroze dekentje met af en toe witte bloemetjes erop en hield die voor Fred en Draco.
'Dit past bij hem, of niet?' Zei ik lachend en liet de deken op de grond vallen, knielde voor Draco neer en even keek ik hem zwijgend aan.
'Waag het om maar een stap te zetten naar Campbell, of het nou goed bedoeld is of slecht, dan is het niet alleen Fred voor wie je bang moet wezen.' Siste ik op een fluistertoon en stond weer op en keek Fred even aan.
'We hebben nog twee van die dikke dekens liggen ergens in de kast speciaal voor de winter, maar het zijn er maar twee.' Even wierp ik draco weer een schuine grijns toe.
'Maak je maar geen zorgen, die roze is ook best dik hoor.' Lachte ik dan.
Ralf Auron
Na een hele discussie werd er besloten dat ik samen met Malfoy en Campbell in een kamer zou slapen. O nee, dit gaat niet goed verlopen denk ik. Ik ging met een hand door mijn haren en keek Fred aan op wiens gezicht een glimlach was verschenen. Weet hij dat Draco me altijd martelt wanneer hij niets te doen heeft of gewoon boos is op iemand anders? Ik zucht en stond op toen iedereen op stond. Campbell hielp mevrouw Weasley met de afwas en Fred en George gingen samen met Draco naar de zolder. Alleen bleef ik achter en keek maar rond. Ik zucht en liep naar mevrouw Weasley toe.
'Kan- kan ik u ergens mee helpen?' Vroeg ik twijfelend, maar er kwam gewn antwoord aangezien ze te druk bezig was met Campbell. Ik zucht en keek naar Ginny waar ik naar toe liep.
'Heei.. Ginny,' murmelde ik twijfelend. Oh god, dit is zo ongemakkelijk.
'Hoe- hoe gaat het? Ik zie dat je je ouders makkelijk hebt kunnen overtuigen.. met Draco.' Begon ik en keek langs haar ogen naar de keuken.
He is back, Gingin :'D
Molly Weasley
Ik wil wel komen helpen met afwassen; mevrouw. U heeft al genoeg moeten doen en dit is het minste wat ik terug kan doen.
Ik keek verbaasd op terwijl ik de etensresten weg gooide en zag Campbell al de lege borden van tafel die meteen afgeruimd leek te zijn. Mijn kaak viel een beetje open en haastig schudde ik met mijn hoofd terwijl ik de stapel borden uit zijn handen pakte en die in de vaatwasser gooide waardoor de vuile water die erin dreef op de grond spetterde.
'Ik heb het al, Campbell. Ginny zal me wel helpen, ga jij maar met Fred, George en Draco mee.' Zei ik en stak mijn stok uit naar de borden die zichzelf begonnen te wassen.
Ik weet gewoon dat Campbell niet gaat ophouden maarja x')
Saving people, hunting things, the family business デ--▸