Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Fans (+favoriet personage)
Dagger_of_Loki(Thorin, Kíli & Fíli and Thranduil)
Faelain (Thranduil)
Naharis (Megaloceros)
PrinceLegolas (Bard)
Rumplestiltskin (Thorin)
Kauwgomjunky (Fili and Bofur)
ExpectoPatronum (Kili)
Barlliams (Smaug, Bilbo and Kili)
Arqueiro (Kili)
NymeriaDorne (Kíli, Tauriel and Radagast) Stories Your Betrayal The Hobbit Ithil Snow comes after Fire Courage Mission Impossible So Far Away
Harry Potter
Dagger_of_Loki (Severus Snape and Hermione Granger)
Faelain (Sirius Black)
Naharis (Pigwidgeon)
PrinceLegolas (Remus Lupos)
Rumplestiltskin (Fred and George Weasley)
Kauwgomjunky (Bellatrix Lestrange, Severus Snape and Luna Lovegood)
ExpectoPatronum (James Potter)
DiNozzo (Harry Potter)
Arqueiro (Sirius Black)
NymeriaDorne (Hermione and Ronald)
DAWSONS (Neville Longbottom)
Dagger_of_Loki (Loki Laufeyson and Tony Stark)
Faelain (Tony Stark and magneto)
PrinceLegolas (Thor)
Rumplestiltskin (Loki) Stories Into the Light Loki Shield them from mischief
X-Men
Faelain (Wolverine and Magneto)
Dagger_of_Loki (Charles Xavier and Erik Lahnsher)
Dagger_of_Loki schreef:
Zou je misschien het volgende ook willen aanpassen?
bij marvel nog magnetootje en x erbij
en misschien is het beter om de x-men films apart van de rest te zetten aangezien het eigenlijk in een andere wereld afspeeld...
Kun je mis helpen met die X-Man films? dat zijn nou net de films die ik nog nooit heb gezien en ook niet egt kijk dus ik weet welke van die films x man films zijn
Kauwgomjunky schreef:
(...)
Kun je mis helpen met die X-Man films? dat zijn nou net de films die ik nog nooit heb gezien en ook niet egt kijk dus ik weet welke van die films x man films zijn
Enkel Magneto en The wolverine zijn van xmen, dus misschien gewoon als een aparte film zetten. Ik ben bovendien Estel-> Faelain (;
Eneuh... Misschien moeten we eens denken over de filmtip van september?
Guardians of the Galaxy? Hercules?
Enkel Magneto en The wolverine zijn van xmen, dus misschien gewoon als een aparte film zetten. Ik ben bovendien Estel-> Faelain (;
Eneuh... Misschien moeten we eens denken over de filmtip van september?
Guardians of the Galaxy? Hercules?
Tnx pas het zomenteen allemaal verder aan ^^
moet nu eten dus.. tot zo weer
hebben jullie trouwens al gehoord van de nieuwe film the maze runner?
Die lijkt mij ook egt super vet ^^
X-Men is van Marvel maar is dus in een ander universum daarom dacht ik dat het beter apart kon. Dus gwn een kopje met Marvel en een kopje met X-Men maken...
Bij mij zet je dan bij Marvel: Loki Laufeyson, Tony Stark en bij X-Men: Charles Xavier, Erik Lahnsher
If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.
Dagger_of_Loki schreef:
X-Men is van Marvel maar is dus in een ander universum daarom dacht ik dat het beter apart kon. Dus gwn een kopje met Marvel en een kopje met X-Men maken...
Bij mij zet je dan bij Marvel: Loki Laufeyson, Tony Stark en bij X-Men: Charles Xavier, Erik Lahnsher