HAMTARO! If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Dit liedje is zeer toepasselijk op de rest van het topic. Zoals jullie misschien wel weten, is Alwin afgelopen maandag 22 geworden. Nou is het ondertussen een beetje een traditie van mij uit om een taart voor hem te bakken voor zijn verjaardag. Gezien hij maandag bij zijn familie was, kon ik die vandaag pas voor hem maken. En, zoals jullie misschien al geraden hebben, is het een Hamtaro taart geworden!
Het is een vanilletaart met een vulling van chocomousse, gedecoreerd met fondant en marsepein
En eentje met de gebreide hamster van zijn zusje erbij:
Ik vind hem persoonlijk best awesome geworden Even Hamtaro would be pleased.
Dus.. Hebben jullie al eens taarten gemaakt waar jullie heel trots op waren?
-
13 aug 2014 - 19:4613 aug 2014 - 21:43
Kit schreef:
Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:16 - 09 - '17
13 aug 2014 - 22:5914 aug 2014 - 12:25Freljords schreef:
Ik vond die 'serie' zo geweldig. Ik keek daar zelf nog naartoe toen ik behoorlijk oud was gewoon omdat ik het supercute vond. Waarom maak jij voor mij nooit zo'n lekker taart?
Haha, ik wil best zo'n taart voor je maken x'DIf you don't stand for something, you'll fall for anything.
14 aug 2014 - 13:3714 aug 2014 - 13:4416 aug 2014 - 17:30Ziet er gaaf uit! Hij smaakte vast goed, haha.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
16 aug 2014 - 17:48Toffff! Hamtaro was echt mijn favoriete programma
Mijn bakkunsten zijn niet zo geweldig, terwijl mijn moeder afgelopen jaar voor mijn zusje zo'n lekkere chocoladecake had gebakken. De buitenkant was bedekt met chocolade.16 aug 2014 - 17:50Ohhhhh Hamtaro. <3
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
19 aug 2014 - 17:48Toen ik de titel had gelezen, dacht ik gelijk aan hamtaro. De taart is echt heel mooi geworden.
"Ignite, my love. Ignite."