• Ik weet dat katten behoorlijk maf kunnen zijn, maar toen ik dit zag, stond ik toch wel even met mn mond open van verbazing.



    Kennelijk vond ze dat hoekje op mn bureau toch wel erg lekker liggen, haha.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 12:04 ]


    Stenenlikker

    Omg, dat is zo schattig en grappig tegelijk! :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Precies het achterste hoekje natuurlijk, haha. Typisch. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe hoe lief. Die van ons deden dat ook altijd (vaak onder het dekbed of in een tas).

    Jeetje kan jij werken in zo'n chaos op je bureau?

    Oh god, dat is echt überlief, haha. Mijn kat zit weleens graag op het toetsenbord van mijn laptop, en wanneer ik haar na veel "ksssjt!" te hebben geroepen dan eindelijk verjaagd heb, heb ik een heel lang hkdklsnacu''&@77@&2&HSKAIOAGV-onzinbericht naar iemand gestuurd. :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 12:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn kat ging gisteren in mijn boekendoos liggen die op mijn kamer staat. Kennelijk liggen werkboeken erg lekker.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Skrivbar schreef:
    Hehe hoe lief. Die van ons deden dat ook altijd (vaak onder het dekbed of in een tas).

    Jeetje kan jij werken in zo'n chaos op je bureau?


    Dat zijn ook interessante plekken, Haha

    Het is idd nu een beetje een rotzooi, maar als ik werk, is mn middenblad wel leeg van zooi ;')


    Stenenlikker

    Novoselic schreef:
    Oh god, dat is echt überlief, haha. Mijn kat zit weleens graag op het toetsenbord van mijn laptop, en wanneer ik haar na veel "ksssjt!" te hebben geroepen dan eindelijk verjaagd heb, heb ik een heel lang hkdklsnacu''&@77@&2&HSKAIOAGV-onzinbericht naar iemand gestuurd. :'D


    Mijn andere kat doet dat ook wel eens ja, Haha. Scheelt dat hij dan meestal niet de entertoets vind x'D


    Stenenlikker

    Nagusamu schreef:
    Omg, dat is zo schattig en grappig tegelijk! :p


    Queer zijn is gewoon alles

    Aww, wat lief ;3


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Aww, wat lief ;3


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    omg zo schattig <3

    En dat zonder iets om te gooien! Katten zijn wonderlijke dieren (mag ik hem lenen?)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    haha lief. Een van onze katten wil altijd in een te kleine kartonnen doos liggen, echt te lief.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat lief!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    hahahaha echt typisch hoor xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."