• Ik wist niet waar ik dit precies moest zetten dus plaats ik het hier,

    Na 4 jaar kwam ik terug op mijn profiel (KIKITHATx) en besloot dat dit profiel niet meer past bij wie ik ben.
    Ondertussen ben ik al 21 jaar en mijn obsessie over Twilight en Tokio Hotel is helemaal weg.
    Er is ondertussen veel in mijn leven gebeurd, ik heb zelfs al bijna 2 jaar een vaste relatie.

    MY BOYFRIEND LOOKS LIKE JAMES FRANCO!


    Maar nu weet ik ook wat ik in die vier jaar heb gemist, de online vriendschappen, de verhalen schrijven. Ik heb geprobeerd om hier de draad met vele story's op te pikken maar het lukt maar eventjes, ik kreeg niet eens 300 woorden op het scherm getypt.

    Dus ik besloot een nieuw account te maken. Een nieuw begin maar ik wou in schoonheid afscheid van jullie nemen.
    Ik ben op mijn nieuwe account met een story begonnen over 5 Seconds Of Summer en ik ben volop Stand alone's aan het schrijven over Twilight, 5SOS en One Direction.

    Ik zou jullie graag verwelkomen op mijn nieuwe account en ik vraag jullie liefjes om mijn nieuwe story een kans te geven.

    Ik hoop dat ik jullie vriendschap mag meenemen naar mijn nieuwe account

    SMASHDOTCOM

    Amnesia |5SOS|

    Ik wil iedereen bedanken voor de maanden vriendschap die jullie me gaven, hopelijk zie ik u later terug op mijn nieuwe account

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    James Franco is vet knap. :'D


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    James Franco is vet knap. :'D


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kit schreef:
    James Franco is vet knap. :'D


    That is a fact :)