• De Test gaat over Amerika in de toekomst, net als Divergent en The Hungergames.
    Het land waar het over gaat, het Verenigde Gemenebest, bestaat uit een grote stad, Tosu City, en veel kolonies.
    In de toekomst zijn er zeven oorlogsfasen geweest.
    Bij de eerste vier vernietigden mensen elkaar en de aarde.
    Bij de laatste drie sloeg de aarde terug, tot je bijna nergens meer kon leven.
    In Tosu City leefden nog wel mensen, een redelijk grote groep.
    Zij bedachten dat er sterke leiders moesten komen die nergens voor terug deinsden.
    Daarom werd de Test bedacht.
    Na 50 jaar werd de Test gruwelijker.
    Eerst was de Test er alleen om de slimheid van de kinderen die klaar waren met hun school te testen.
    Daarna werd het drastisch veranderd.
    Vanaf dat moment was het zo, dat als je faalde, je weg gehaald zou worden.
    Degene die aan de Test meedoen, weten dit niet.

    De Test zelf bestaat na 50 jaar uit vier Fases;
    1. Slimheid testen
    2. Werken in een groep
    3. Problemen oplossen
    4. Overleven

    Alleen in de eerste twee fases blijf je zoieso leven.
    Je mag personages hebben die bezwijken aan de druk van de test.
    Aan het einde gaan 20 personages door naar de Universiteit, wie van de mensjes die fase 4 hebben overleefd dat worden, worden random gekozen.
    Geen limiet op het aantal personages die je kunt hebben.
    Minimaal 200 woorden.
    De kandidaten van de Test komen uit de kolonies, niet uit Tosu City.
    De kandidaten zijn 16 jaar.

    Rol:
    Naam:
    Kolonie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij uiterlijk graag ook een foto:)
    Één van de kolonies is Vijf Meren, over de kolonies wordt niet heel veel gezegd in de boeken, dus mag je zelf ook een naam bedenken.

    Rollen:


    Meisjes:
    - Delia Meren~ Drietal Regen ~ CharmedPiper
    - Annabeth Kane ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Calene Naria Hyde ~ De Zeven Vuren ~ Mashtonx
    Jongens:
    - Jensen Lance Kieron Jakeson ~ De Zeven Vuren ~ GuardianDevil
    - Zack Maarsman ~ De Bergen ~ CharmedPaige
    - Matt Campbell ~ De Splitsing ~ AsshiexIrwin
    - Caleb Thomas Prayer ~ Ames ~ Mashtonx


    Verhaal wat uitgebreider:

    De beste, slimste zestienjarigen worden uitgekozen om mee te doen aan de Test.
    Voor degenen die uitgekozen worden, is het een hele grote eer.
    Ze worden opgehaald in het gemeentehuis van hun kolonie, die geleid wordt door een magistraat, en vertrekken dan naar Tosu City.
    Ze reizen met een Skimmer
    In Tosu City worden ze meteen naar de eetzaal begeleid, waar de kandidaten een uitlegpraatje krijgen over hoe fantastisch het is dat ze allemaal gekomen zijn.
    (Als je niet komt word je dood geschoten).
    Na het eten worden de kamerindelingen bekend. Je slaapt met een ander mensje op de kamer.
    De volgende ochtend wordt je wakker gemaakt en moet je naar de eetzaal.
    Voordat je de eetzaal binnengaat, krijg je een armband. In die armband zit een microfoontje, de kandidaten weten dat niet.
    Op die armband staan twee symbolen. Onder het symbool van je groep en daarboven je persoonlijke symbool.
    De armband van de hoofdpersoon uit het boek ziet er zo uit.
    Als je de armband omhebt kan hij maar op één manier los, die manier is geheim.
    Dan moet je de eetzaal binnen, ga je eten, ontmoet je mensen uit andere kolonies.
    Als iedereen heeft gegeten wordt iedereen opgeroepen naar de hal.
    Daar wordt de hele grote groep in 10 groepen van ongeveer 20 verdeeld.
    Die groepen worden één voor éen opgeroepen om naar een zaal te gaan.
    Daar krijg je de eerste Test. Één examen dat 4 uur duurt.
    Je krijgt een week lang examens en daarna heb je twee dagen vrij.
    Daarna begint de tweede test. Bij de tweede test worden er random 5 namen opgenoemd, dat zijn je teamgenoten waarmee je samen moet werken.
    Jullie moeten dan omstebeurt een kleine toets maken. Als een toets is gemaakt, en jij probeert de deur te openen, krijg je een schok en lig je eruit.
    Dit is één dag.

    De derde Test wordt iedereen naar een grote zaal gebracht en krijg je een doos met een probleem erin.
    Jij moet dat probleem oplossen.
    Het kan zijn dat er een ander, klein doosje bij zit.
    Als je dat doosje opent, ga je dood.
    Als je bij 1 van die problemen een giftige plant eet(1 van de onderdelen, giftige& eetbare planten scheiden), ga je ook dood.
    Als je na die Test aangeeft dat je hulp wilt, lig je eruit!

    Vlak voor de Vierde test wordt je naar een magazijn gebracht.
    Je mag dan drie dingen kiezen, die jij denkt nodig te hebben om te overleven.
    Die neem je dan mee, naast de 2 dingen die je mee mocht nemen van huis.
    Wat je kunt kiezen:
    - atlas
    - EHBO tasje
    - een wapen
    - kompas
    - vuurmaker set
    - water+ chemicaliën om het water schoon te maken
    - wandelschoenen
    - alles wat je verder ook maar nodig kan hebben
    Je krijgt 5 minuten om 3 dingen uit te kiezen.
    Als je binnen die tijd niks gekozen hebt, heb je pech.
    Na doe 5 minuten wordt je meegenomen naar een Skimmer.
    Je wordt gedropt in wat ooit Chicago was en moet zelf de weg terug naar Tosu City vinden.
    Onderweg kom je allemaal gemuteerde beesten tegen.
    Ook vind je soms felblauwe oases. Als je daarheen gaat ontploft de oase en kun je sterven.
    Je kunt bondgenootschappen sluiten, maar je hebt een kans dat je bondgenoten jou vermoorden.


    Topics:
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 15:06 ]


    be gay do crimes

    Meisje, graag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chao schreef:
    Meisje, graag.


    Is goed:)


    be gay do crimes

    Rol: Meisje
    Naam: Delia Meren
    Kolonie: Drietal Regen
    Innerlijk: Aardig, snel, lenig, af en toe nijdig
    Uiterlijk:


    Extra: Delia kan goed met wapens omgaan, maakt niet uit welke

    Kun je nog wat meer uitleggen over het verhaal?
    En is bovenstaande hoe de rollen uitgewerkt moeten worden? ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chao schreef:
    Kun je nog wat meer uitleggen over het verhaal?
    En is bovenstaande hoe de rollen uitgewerkt moeten worden? ;x


    Sure :)
    Zoals CharmedPiper het heeft ingevuld is idd wel zo'n beetje de bedoeling, ja.

    Verhaal:
    De beste, slimste zestienjarigen worden uitgekozen om mee te doen aan de Test.
    Voor degenen die uitgekozen worden, is het een hele grote eer.
    Ze worden opgehaald in het gemeentehuis van hun kolonie, die geleid wordt door een magistraat, en vertrekken dan naar Tosu City.
    Ze reizen met een Skimmer
    In Tosu City worden ze meteen naar de eetzaal begeleid, waar de kandidaten een uitlegpraatje krijgen over hoe fantastisch het is dat ze allemaal gekomen zijn.
    (Als je niet komt word je dood geschoten).
    Na het eten worden de kamerindelingen bekend. Je slaapt met een ander mensje op de kamer.
    De volgende ochtend wordt je wakker gemaakt en moet je naar de eetzaal.
    Voordat je de eetzaal binnengaat, krijg je een armband. In die armband zit een microfoontje, de kandidaten weten dat niet.
    Op die armband staan twee symbolen. Onder het symbool van je groep en daarboven je persoonlijke symbool.
    De armband van de hoofdpersoon uit het boek ziet er zo uit.
    Als je de armband omhebt kan hij maar op één manier los, die manier is geheim.
    Dan moet je de eetzaal binnen, ga je eten, ontmoet je mensen uit andere kolonies.
    Als iedereen heeft gegeten wordt iedereen opgeroepen naar de hal.
    Daar wordt de hele grote groep in 10 groepen van ongeveer 20 verdeeld.
    Die groepen worden één voor éen opgeroepen om naar een zaal te gaan.
    Daar krijg je de eerste Test. Één examen dat 4 uur duurt.
    Je krijgt een week lang examens en daarna heb je twee dagen vrij.
    Daarna begint de tweede test. Bij de tweede test worden er random 5 namen opgenoemd, dat zijn je teamgenoten waarmee je samen moet werken.
    Jullie moeten dan omstebeurt een kleine toets maken. Als een toets is gemaakt, en jij probeert de deur te openen, krijg je een schok en lig je eruit.
    Dit is één dag.

    De derde Test wordt iedereen naar een grote zaal gebracht en krijg je een doos met een probleem erin.
    Jij moet dat probleem oplossen.
    Het kan zijn dat er een ander, klein doosje bij zit.
    Als je dat doosje opent, ga je dood.
    Als je bij 1 van die problemen een giftige plant eet(1 van de onderdelen, giftige& eetbare planten scheiden), ga je ook dood.
    Als je na die Test aangeeft dat je hulp wilt, lig je eruit.

    De vierde test doe ik zo, maar dat is ook een hele lange tekst:P


    be gay do crimes

    Vlak voor de Vierde test wordt je naar een magazijn gebracht.
    Je mag dan drie dingen kiezen, die jij denkt nodig te hebben om te overleven.
    Die neem je dan mee, naast de 2 dingen die je mee mocht nemen van huis.
    Wat je kunt kiezen:
    - atlas
    - EHBO tasje
    - een wapen
    - kompas
    - vuurmaker set
    - water+ chemicaliën om het water schoon te maken
    - wandelschoenen
    - alles wat je verder ook maar nodig kan hebben
    Je krijgt 5 minuten om 3 dingen uit te kiezen.
    Als je binnen die tijd niks gekozen hebt, heb je pech.
    Na doe 5 minuten wordt je meegenomen naar een Skimmer.
    Je wordt gedropt in wat ooit Chicago was en moet zelf de weg terug naar Tosu City vinden.
    Onderweg kom je allemaal gemuteerde beesten tegen.
    Ook vind je soms felblauwe oases. Als je daarheen gaat ontploft de oase en kun je sterven.
    Ke kunt bondgenootschappen sluiten, maar je hebt een kans dat je bondgenoten jou vermoorden.


    be gay do crimes

    Ist zo een beetje duidelijk??


    be gay do crimes

    Ja. Toch wil ik me uitschrijven, aangezien de manier waarop de rollen uitgewerkt en daarbij goedgekeurd worden naar mijn mening te simpel is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje? C:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Mag ik een meisje? C:


    Sure:)


    be gay do crimes

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 17:41 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Rol: Meisje


    Naam: Alison Parks
    Kolonie: Vijf Meren
    Innerlijk: Brutaal, arrogant, zelfverzekerd, sterk, sluw, perfectionist, lenig
    Uiterlijk:
    Extra: Ze is heel lenig en goed met messen


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    Rol: Meisje


    Naam: Alison Parks
    Kolonie: Vijf Meren
    Innerlijk: Brutaal, arrogant, zelfverzekerd, sterk, sluw, perfectionist, lenig
    Uiterlijk:
    Extra: Ze is heel lenig en goed met messen


    Ik zet haar erbij:)


    be gay do crimes

    Rol: Meisje
    Naam: Annabeth Kane
    Kolonie: De Bergen
    Innerlijk: heel aardig, koppig, vertrouwt mensen niet snel
    Uiterlijk:


    Extra: Annabeth haar vader heeft ook meegedaan aan de Test, hij herinnert zich alles nog en heeft Annabeth leren omgaan met wapens.


    be gay do crimes

    Zouden jullie een rollenstory handig vinden?


    be gay do crimes