Tyler Jay Whittemore
Het was voor mijn doen veel te vroeg.. Maar hé, wat verwacht je dan ook als je vakantie heel je slaapritme door elkaar gooit? Ik was het gewend geraakt dat ik pas om zes uur 's avonds uit mijn bed moest, maarja. Ik was blij om terug te gaan, cheertown heeft altijd meer als thuis gevoeld. Misschien omdat de mensen hier je niet voorliegen zoals mijn 'ouders' dat deden.
Ik parkeer mijn gloednieuwe auto, een matzwarte Lamborghini, voor de deur. Het was een cadeau geweest van mijn vader, maar ik weet dat het alleen maar is om mij te vriend te houden. Mijn bekende grijns verschijnt gelijk op mijn gezicht als ik denk aan dit jaar. Het voelde echt goed om terug te zijn. Het huis... Cheerleaden.. Mijn vrienden.. De mooie meisjes.. Ik lach even om het laatste en stap dan uit. Ik vis snel mijn tassen uit de auto en zet hem dan op slot.
Het eerste wat ik doe is naar het bord lopen, waar de kamerindeling zou moeten hangen. Ik zoek snel mijn naam en mijn grijns wordt alleen maar breder als ik zie met wie ik in een kamer zit. Matt. Hij is een van mijn beste vrienden sinds ik klein was dus het jaar kan eigenlijk niet beter beginnen.
Ik loop snel naar mijn kamer en gooi mijn tassen op mijn bed. Vanuit het raam zie ik al een paar mensen bij het zwembad, dus ik pak snel uit en kleed mezelf om in een zwembroek. Mijn Iphone prop ik tussen een handdoek en snel loop ik naar beneden. Ik loop naar buiten en grijns weer als ik de mensen zie. 'Whassup my bitches!' grijns ik en gooi de handdoek op een stoel.
Ik ren naar het zwembad en duik erin. Niet kort daarna kom ik weer boven water en ik kijk de drie mensen aan. Brendon, Alison en Matt. Ik kijk Matt met een brede grijns aan en leun rustig met mijn ellebogen op de rand van het zwembad. 'En hoeveel heb jij betaald dat wij op een kamer zitten. Dat zouden ze toch nooit zelf doen?' lach ik en kijk daarna kort om me heen. Deze plek voelt nog steeds meer als thuis, wat een geluk dat ik hier de meeste tijd in het jaar doorbreng...
[ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 14:09 ]
El Diablo.