• Ik dacht; Hey, is het niet leuk als er anderen rollen maken juist voor een verhaal? Dat is leuk voor hun, en dan kan ik lekker snel verder schrijven. Normaal ben ik redelijk goed met namen, maar ik suck er op eens in. Dus mja; wie wilt er een rol maken voor een HP verhaal? Ik gebruik Nederlandse namen!!

Het zal gaan over Beth Lily Potter -die niet zoals Harry de uitverkorene is, maar gewoon zoals Hermelien en Ron- en dus Harry, Ron, Hermelien. En in het boek 'De gevangene van Azkaban.' Hierin zal Beth niet veel met Harry,Ron en Hermelien omgaan aangezien zij haar eigen vrienden heeft. En gewoon grappen uithaalt met Fred en George.

Wat ik dus zoek:
    - Vriendin Beth(Griffoendor)
    - Vriendin Beth(Ravenklauw)
    - Vriendin Beth(Huffelpuff)
    - Vijand Beth.
    - Andere vijand Beth
    - Overige leerlingen die je tegen kan komen in de gangen. En wel vaker.
    Er kan nog in de loop van het verhaal -Die overigens; Plezier, Waarheid & Gevangenen heet- zijn dat ik meer mensen nodig heb, dit meld ik dan!

Als je een rol wilt invullen ben ik je eeuwig dankbaar!:
    Geen rollen die familie zijn van de karakters die Jo heeft verzonnen! Enkel als je in Griffoendor zit kun je een ver familie lid zijn van de Wemels.
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Afdeling:
    Leeftijd(Het liefst voor vrienden & vijanden 13) :
    Leerjaar(Het liefst voor vrienden & vijanden het derde) :
    Uiterlijk(Mét foto) :
    Innerlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen, als je rol erin komt of als de story begint:

Alvast erg bedankt!

X Noa

[ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 8:32 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Dankje ^^

~Rol:
    Vriendin Luca
    ~Volledige naam:
    Myrtha Adams
    ~Roepnaam:
    Myrth
    ~Afdeling:
    Huffelpuf
    ~Leeftijd:
    12 jaar.
    ~Leerjaar:
    3 (ze heeft een klas overgeslagen op de basisschool).
    ~Uiterlijk:

Myrtha heeft blond haar met slag, donkere wenkbrauwen en sproeten. Als ze lacht, krijgt ze een kuiltjes in haar wangen. Ze heeft helderblauwe, twinkelende ogen, omrand door donkere, volle wimpers. Myrtha's huid is bleek, dun en 1.56

~Innerlijk:
    Myrtha is een intelligent, avontuurlijk meisje. Ook is ze een echte inspiratiebron. Ze heeft altijd goede ideeën en weet altijd wel een originele oplossing te vinden voor een probleem. Myrtha is altijd in voor avontuur en beleeft die dan ook vaak in Zweinstein. Ze is bijna altijd opgewekt, fleurig en enthousiast, maar ze kan ook heel koppig zijn. Myrtha zegt wat ze vindt en kan daarom soms in de problemen komen.

~Extra:
    Myrtha's favoriete vakken zijn verzorging van fabeldieren en astronomie.

~Moet ik je waarschuwen, als je rol erin komt of als de story begint:
    ja, dat zou fijn zijn(:

[ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:01 ]

I solemly swear that I am up to no good

Dankje wel!
    Het verhaal staat al online, alleen zit ik op de iPad en kan dus geen link plaatsen. Morgen zal ik een linkje sturen hier en naar jullie of course.

[ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:03 ]

Graag gedaan en alvast bedankt^^

I solemly swear that I am up to no good

IK IK IK!
    NOA IK MAAK ANDERE VIJAND BC IT CAN! :Y) Enn een van de overige rollen xd.
    En dan neem ik ook weer een abo :Y) But okaaay

[ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 9:37 ]

''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

Rol: Overig meisje.
    Volledige naam: Cheryl Emma Darwin.
    Roepnaam: Cheryl, Cher, Cherrie. Ligt eraan.
    Afdeling: Ravenklauw.
    Leeftijd : Ze is vijftien.
    Leerjaar: Het vijfde jaar.
    Uiterlijk: Cheryl heeft blonde haren met krullen. Deze heeft ze meestal over een schouder geslagen waardoor het nog een mooiere dikke bos krullen lijkt. Op een enkele dag heeft ze het vast. Haar ogen zijn bruin en hebben pretlichtjes. Meestal heeft ze mascara op haar wimpers en wat lipgloss op. Cheryls huid is licht maar verkleurd wel redelijk snel. Ze is niet de allerlangste, maar heeft een normale lengte. Soms moet ze een bril dragen omdat haar bruine kijkers niet altijd even goed zijn. Maar meestal zijn het lenzen die ze in heeft.
    Innerlijk: Cheryl is een slim en wijs meisje, tenminste dat zeggen anderen. Ze weet eigenlijk wel zelf dat ze slim is. Dus zelfverzekerd is ze ook redelijk. Als vriendin kun je veel lol met haar trappen en lekker onserieus zijn, ze is dus niet zoals alle Ravenklauwers constant serieus en bijna geen enkele keer heel erg gezellig. Ze is erg ongeduldig en kan nogal ietsjes snel boos worden, maar toch is ze een erg goede vriendin. Als je een probleem hebt wilt je ze helpen. Je geheimen zijn ook veilig bij haar. Ze is ook wel redelijk een ‘nerd.’ Ze heeft altijd haar huiswerk af en als dit niet zo is dan heeft ze ook een geldig excuus.
    Extra: Ze is vrienden met Alicia Spinet, Katja Bell en Angelique Janssen. :Y) Ook is ze jager in het zwerkbalteam van Ravenklauw.

Vijand komt eraan.

Rol: Vijand van Luca.
    Volledige naam: Christina Eloise Lightwood.
    Roepnaam: Het is Chris voor vrienden.
    Afdeling: Zwadderich.
    Leeftijd: Christina is dertien jaar oud, en verjaart op 8 mei.
    Leerjaar : Ze zit in het derde leerjaar.
    Uiterlijk: Ze heeft krullende lichtbruine haren die altijd los zitten. Christina doet ze enkel bij toverdranken vast. Soms zit er een rode, zilveren, groene, zwarte of grijze haarband in of een bandana. Die doet ze ook wel eens in. Haar groene ogen kunnen mensen erg giftig aan kijken, en doen dit meestal ook. Enkel bij vrienden en familie kijken deze erg vrolijk. Haar huid is licht verkleurd, en dit gebeurt ook snel bij haar. Ze heeft een normale lengte voor iemand van haar leeftijd. Ondanks dat ze dertien is, heeft ze wel mascara op. En ook een enkele keer lippenstift. Meestal is dit laatste rood. Zodat haar huid lichter lijkt, en haar ogen dus nog killer uitkomen.
    Innerlijk: -Bc I helped you with this one :Y)- Christina is een erg brutale meid. Ze toont haar mening en geeft commentaar. Als ze iets niet wilt, hoor je dat meteen. Een groot zelfvertrouwen is niet te missen bij dit meisje. Ze kan je leven tot een hel maken als ze je niet mag. Omdat ze een volbloed heks is haat ze modderbloedjes. Christina zou nooit van haar leven bevriend raken met een van dat soort. Christina kan arrogant over komen. Wat ze ook wel is. Ze wordt erg snel boos. De enige die haar dan kan kalmeren is haar broer. Bij haar vriendinnen is Christina echter een aardigere meid, met wie je grote lol kunt beleven.
    Extra: Haar broer Thomas zit in het vijfde jaar van Slytherin en is ook klassenoudste.

Nawh Do, thanks. Ik ga iedereen sowieso gebruiken.

Plezier, waarheid & gevangenen.|| Zweinstein.
    Ik vernoem jullie allemaal op het laatst in het dankwoord, en bij de inleiding zeg ik ook nog door wie wie is gemaakt :Y)
    Op dit moment ben ik bezig met het eerste hoofdstukje.

Daggers schreef:
    Plezier, waarheid & gevangenen.|| Zweinstein.
    Ik vernoem jullie allemaal op het laatst in het dankwoord, en bij de inleiding zeg ik ook nog door wie wie is gemaakt :Y)
    Op dit moment ben ik bezig met het eerste hoofdstukje.

Oeh ga natuurlijk abo nemen ^^
    ben erg benieuwd naar je story ^^
    en ahw dat is erg lief van je tnx! <3
    was voor ons geen probleem jou te helpen ;)

[ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 12:43 ]

You can't touch music but music touch you

Heb een abo genomen, ben verder erg benieuwd ;p

''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

Ik wil jullie eventjes mededelen dat ik de naam van de hoofdpersoon verander. Ik heb het altijd al een leuke naam gevonden Luca, zowel in het Nederlands als Engels. Maar toen gisteren mijn nichtjes kwamen gamen-ja I know- realiseerde ik me dat één van hun zo heet. Dus ja, dikke blunder.
    De naam zal iets langer worden in het officieel, maar whatever. Het zijn 2 namen in 1; Annabeth. Ook dan gewoon Beth genoemd. Ik heb ook altijd al een zwak voor die naam gehad. Dus ik zal hier in dit topic alles aanpassen, en in de story ook x)
    Excuses voor de verwarring.