• Dinsdag voormiddag kreeg ik op het werk telefoon van mijn vriend. Ik wist meteen dat er wat aan de hand was. (Omdat hij tot midden in de nacht werkt en altijd pas rond 4 uur slaapt), vond ik het heel abnormaal dat hij in de voormiddag belde, naar mijn werk.
    Zijn stiefvader is in kritieke toestand naar spoed overgebracht. Momenteel hangt zijn leven aan een zijde draadje. Op dat moment was hij al half dood.
    Mijn vriend heeft twee kleine broertjes, je kan hun dus moeilijk uitleggen wat er aan de hand is en ze wouden ook niet dat ze mee naar het ziekenhuis gingen. En dat begrijp ik, persoonlijk volkomen. Ofwel bleef mijn vriend bij zijn broertjes, ofwel moest hij naar het ziekenhuis om zijn moeder, die helemaal in shock is, op te vangen.
    Ik, vond dit voorval, op dat moment véél belangrijker dan mijn werk.
    Het antwoord van mijn bazin was ook heel duidelijk:
    Dat is niet u probleem. Dat ze het maar oplossen en jou er niet mee lastig vallen.

    Ik vond het een beetje schandalig, dat ze zo iets kon zeggen. (Sinds het namelijk echt een situatie van leven en dood is).


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    ...Holy fuck. Wat een bitch, dat slaat echt nergens op.
    Veel sterkte, vervelende situatie dit. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ...Holy fuck. Wat een bitch, dat slaat echt nergens op.
    Veel sterkte, vervelende situatie dit. :/


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik begrijp je frustraties en ik vind het erg onbeschoft dat je baas zoiets zegt op een moment zoals dat.


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves schreef:
    Ik begrijp je frustraties en ik vind het erg onbeschoft dat je baas zoiets zegt op een moment zoals dat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow, shit, dat vind ik echt niet kunnen.

    Macabre schreef:
    ...Holy fuck. Wat een bitch, dat slaat echt nergens op.
    Veel sterkte, vervelende situatie dit. :/

    Ja, ik schrok wel van haar antwoord.
    Uiteindelijk (pas twee uur later), ben ik wel mogen vertrekken.
    Als ik binnen de 48 uur een bewijs kon binnen doen dat mijn verhaal niet is verzonnen.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ja, tot zoiets in haar familie/schoonfamilie gebeurt.
    Zegt ze dan ook tegen diegene; Dat is niet mijn probleem, los het op en val me er niet meer mee lastig?
    Bitch eerste klas blijkbaar.

    Veel sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 16:23 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat een kreng zeg!

    Veel sterkte voor die man trouwens.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nagusamu schreef:
    Ja, tot zoiets in haar familie/schoonfamilie gebeurt.
    Zegt ze dan ook tegen diegene; Dat is niet mijn probleem, los het op en val me er niet meer mee lastig?
    Bitch eerste klas blijkbaar.

    Dat was haar verklaring ook op haar antwoord: Het is je schoonfamilie maar.
    Maar op dat moment zaten bij mij thuis, twee kleine jongetjes die niet weten wat er aan de hand is en vragen: waar is papa?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Dat was haar verklaring ook op haar antwoord: Het is je schoonfamilie maar.
    Maar op dat moment zaten bij mij thuis, twee kleine jongetjes die niet weten wat er aan de hand is en vragen: waar is papa?


    Wauw..Is ze een robot zonder gevoelens ofzo? O.o
    Awh, dat is zo zielig..
    Ik wens je heel veel sterkte toe! <3

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 16:25 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Wauw..Is ze een robot zonder gevoelens ofzo? O.o
    Awh, dat is zo zielig..
    Ik wens je heel veel sterkte toe! <3

    Ik vond het ook echt gevoelloos.
    Gisteren nacht was er het nieuws dat als hij nog één aanval krijgt, het fataal is. Dus het is een beetje bang afwachten.
    Hij is wel in één van de beste ziekenhuizen dat er is, dus ik blijf er in geloven dat het goed komt.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat een respectloos wijf zeg.. heel veel sterkte voor jou en je schoonfamilie!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    Wat een respectloos wijf zeg.. heel veel sterkte voor jou en je schoonfamilie!

    Dankjewel!!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat een harteloze vrouw zeg.. geen enkel respect! Foei foei.
    Heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik vond het ook echt gevoelloos.
    Gisteren nacht was er het nieuws dat als hij nog één aanval krijgt, het fataal is. Dus het is een beetje bang afwachten.
    Hij is wel in één van de beste ziekenhuizen dat er is, dus ik blijf er in geloven dat het goed komt.


    Jeetje,heftig..
    Indd!
    Ik duim voor jou en de rest van de familie ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.