• Ik heb hulp nodig bij het verzinnen met wat rollen, aangezien ik zelf niet echt fantasie heb voor veel rollen.
    Het hoofdpersoon heb ik al, ik moet alleen nog wat bijrollen. Vicky en haar familie ga ik zelf nog bijwerken, met de eigenschappen en werk.
    Degene die een personage hebben gemaakt die ik ga gebruiken (ik denk allemaal) krijgen een shoutout in de story.
    Als jullie me dus kunnen helpen, zou ik dat heel fijn vinden ^-^
    Alvast heel erg bedankt. (:


    Hoofdpersoon:
    Naam:
    Victoria Lucy Byrne (Emily Rudd)

    Woonplaats:
    York

    Verjaardag:
    12 april, 1995 (19 jaar oud)

    Favoriete kleur:
    Paars

    Bloedgroep:
    B+

    Gewicht:
    151.1 pounds (68.7 kg)

    Lengte:
    5'77'' (176 centimeter)

    Werk:
    Starbucks Coffee York - Coppergate
    The Coppergate Centre
    Unit 16
    Yorkshire, York YO1 9NT, Verenigd Koninkrijk

    Voertuig:
    2002 Ford Excursion Limited (Mocha Stripe, Medium Parchment)

    E-mailadres:
    VictoriaLucyByrne@outlook.com



    Familie:
    Moeder: Christine 'Chris' Elise Kaur (4 mei, 1969)
    Vader: Dominic 'Do' Jay Byrne (10 oktober, 1966)
    Zus: Skyler 'Sky' Tegan Byrne (9 maart, 1999)
    Broer: Andrew 'Drew' Lewis Byrne (9 maart, 1999)


    Wat heb ik nog nodig?
    Vicky's vriendengroep, ik dacht aan nog twee meiden en drie jongens. (tussen de 18 en 22(1991/1995))
    Vicky's collega's, twee tot vier (kan ook iemand van haar vriendengroep).


    Invullijstje:
    Mag met foto, maar hoeft niet.
    Volledige naam:
    Geboortedatum:
    Werk:
    Familie(alleen naam):
    Twee goede eigenschappen:
    Twee slechte eigenschappen:
    Kledingstijl(mag foto('s)):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 21:31 ]

    Vriendengroep.


    Volledige naam:
    Jade Chiara Black
    Geboortedatum:
    4 januari 1995
    Werk:
    Studeert Engelse taalwetenschappen, bijbaantje als serveerster in een caféetje vlakbij een off-West End.
    Familie(alleen naam):
    Wijlen moeder Felicity, stiefmoeder Abigail, vader Christian en stiefzusje Nora (15 jaar oud)
    Twee goede eigenschappen:
    - Charmatisch, waardoor ze dingen voor mekaar kan krijgen bij mensen en ze een geliefd persoon is. Dit brengt allerlei connecties mee, zo kwam ze ook aan haar baantje.
    - Loyaal, waardoor ze vriendschap en familiebanden hoog in het vaandel heeft staan. Ze kiest haar vrienden nauwkeurig en houdt er een resolite vriendschapfilosofie op na: ik kan vergeven, ook vergeten, maar je hoeft niet meer bij mij aankloppen voor je problemen.
    Twee slechte eigenschappen:
    - Jaloers, haar ouders kunnen haar best een studie veroorloven, maar haar jongere zusje uit het tweede huwelijk van haar vader (ééntje die financieel niet eens beter is) gaat bijvoorbeeld naar een privéschool en krijgt nu al geld voor grote universiteiten, terwijl Jade het moest bekopen met een public school (maar wél met leuke vrienden!) en een duidelijk minder gerenommeerde universiteit. Daardoor koestert Jade een bittere jaloezie jegens haar zusje, maar ook voor haar duidelijk goed bedeelde vrienden en vriendinnen en praktisch alle mensen die niet hoeven te werken voor iets wat je in Jade's ogen moet verdienen. Ze bedenkt zich alleen niet dat ze niets te klagen heeft met een dure garderobe en haar eigen autootje.
    - Achterdochtig, want sinds Jade denkt dat de toenmalige affaire van haar vader en inmiddels haar vaders vrouw, Abigail, is betrokken ik het dodelijke auto-ongeluk van Jade's biologische moeder. Sinds dat moment is Jade achterdochtig naar niet alleen Abigail, maar naar heel veel mensen - zelfs haar vrienden.
    Kledingstijl(mag foto('s)):



    Jade heeft een hekel aan preppy meisjes, zoals haar stiefmoeder en stiefzusje, dus om zich extra af te zetten, draagt ze graag simpele kleding met den street-style twist. Kwalitatief, maar niet opvallend en zeker niet schreeuwend. Het liefst van luxere vintage shops, omdat Jade dan, in haar ogen, voor veel minder geld er ontzettend goed uitziet. Ja, gráág Céline, maar wel vintage.
    Jade heeft kort, zwart haar met donkere ogen. Ze is niet heel lang en niet heel kort. Ze is een knap meisje, maar naar de maatstaven van de maatschappij heeft ze nét een te apart gezicht, maar mensen met oog voor de mens zullen die schoonheid erkennen.
    Extra:
    Jade's vader, Christian, is hertrouwd met Abigail, zijn vroegere affaire, na de dood van Jade's biologische moeder. Christian had stiekem al een kind met Abigail, Nora, terwijl Jade en haar moeder van niets wisten. Jade hoorde van de affaire nadat haar moeder was verongelukt en een maand na de crematie haar vader aankondigde met Abigail te trouwen, wie Jade nog maar een week geleden had ontmoet. Jade heeft een hekel aan Abigail, omdat ze vermoed dat haar moeders tragische dood niet geheel onverdacht is. Jade weet dat het misschien komt omdat ze een reden wilt hebben om Abigail te haten, maar ze negeert die gedachte liever. Abigail heeft nooit veel moeite gedaan om Jade voor zich te winnen; ze denkt dat. Jade haar mag, net zoals Nora.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 10:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife