Oh, jee. Ik herken het maar al te goed.. Ik had ook eens een probleem, Ik had erge buikpijn en heel de tijd het gevoel dat ik zou moeten gaan braken. Ook had ik zo'n hongergevoel maar ik kreeg niks door men keel waardoor ik nauwelijks at. Dit gebeurde (raar maar waar) altijd smorgens, voor school. Soms hield ik het niet meer uit van de pijn en de dokter verwees me door naar een ziekenhuis hier niet o ver van mij vandaan. De dokter daar onderzocht me en begon vragen te stellen aan mij zoals: 'gaat het wel goed op school?' of 'Is er een leerkracht waar je ruzie mee hebt?"
Tegen men vader zei hij dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon niet naar school wou, arg wat haat ik die man. Ik werd dan nog steeds met de zelfde problemen naar een ziekenhuis een paar steden verder doorverwezen en die dokter zei dat er iets heel erg ernstig aan de hand was, men slokdarm kwam namelijk in men maag waardoor die verbrand werd, als er niet rap iets aan zou gebeuren zou ik een operatie moeten ondergaan hebben die een kind van mijn leeftijd niet zou mogen hebben.. Gelukkig waren ze er op tijd bij en werd het beter gemaakt met medicatie. Anyway, ik geef je een tip, ga naar een andere uroloog, één die je wel serieus neemt en die de problemen ernstig ziet, dan ga je pas verder geraken met je probleem.
Veel succes!
[ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:21 ]
Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe