• Onlangs had ik dus ook het idee om een RPG-forum te starten. Ook, ja idd. Ik weet dat Handles ook een topic geopend heeft om haar idee te delen. Haar RPG-forum zal waarschijnlijk veel uitgebreider zijn dan het mijne is of ooit zal zijn, maar misschien kunnen jullie het concept gewoon even komen uitproberen bij mij? Jullie kunnen later altijd nog naar haar forum gaan.
    Ik had namelijk voor zij het topic opende al een forum gemaakt (dat nu al ver genoeg gevorderd is om echt te gaan gebruiken) en hoop dat dat niet voor niets was. Daarom wil ik graag iedereen uitnodigen. Ik waarschuw alvast: het is ontzettend leeg, aangezien er nog maar twee users zijn (ik en mijn vriend) en er nog maar 1 topic is aangemaakt.
    Iedereen is welkom en ik hoop heel erg dat het een beetje van start zal gaan. Ik heb al een eerste rollentopic geopend (van een RPG die ik hier ook heb aangemaakt) dus als jullie zin hebben kan je meteen registreren en een personage reserveren. (:

    En natuurlijk hier de link: http://rpgnu.huhohi.com/

    Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk nemen jullie even een kijkje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik registreer me!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik registreer me!!

    Oh, super bedankt! :D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga me ook registreren! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yeeey, bedankt! Maakt me echt blij dit :DD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Enn ik ben er: Daggers. :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Enn ik ben er: Daggers. :Y)

    Ik zag je al ja! Super; I like!
    Ik denk dat ik tussen mijn oude RPG's even zoek of er nog een goede zit zodat er wat dingen zijn waar mensen mee mee kunnen doen. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    En je hebt een nieuwe gebruiker erbij


    I LOVE KILI

    Aan het wachten op de email haha.

    Ben er!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 15:14 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Madden schreef:
    Aan het wachten op de email haha.


    Hij kan bij je spam zitten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, ben echt al blij dat er zoveel mensen mee willen doen!
    Ik heb twee rollentopics geopend. Die vind je natuurlijk onder rollentopics. Eentje staat onder Middeleeuwen en de andere onder Fanfiction. (:

    Zelf mogen jullie natuurlijk ook een rollentopic openen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hoe werkt de chatbox? ˆˆ


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ieehhh nais idee!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je moet rechtsbovenin (in het balkje van de chatbox) op inloggen klikken eerst. Zo log je je in in de chatbox (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    I’m in. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb me geregistreerd. Ik heet Regulus Black.


    Spoiler alert: you will save yourself