• Olé. Party.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Ja dat is waar. En ja ik weet waar ik heen moet, maar niet welke deur en wie ik aan moet spreken. Dat soort shit stresses me out. Als ik eenmaal daar zit en dat gesprek heb is het wel goed.


    Gewoon vragen. Als ze geen antwoord willen geven, kan je altijd nog denken: wat een chagrijnige vrouw/man die is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Er zal vast wel iemand zijn die het weet en misschien staat er wel iemand die het gesprek met je gaat voeren op je te wachten. Waarschijnlijk hebben zij ook aan dit scenario gedacht.


    Physics is awesome

    Dat is wel waar inderdaad. Bedankt je voor je advies en goede moed in praten. Waardeer ik zeer. <3


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga even slapen. <3


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Dat is wel waar inderdaad. Bedankt je voor je advies en goede moed in praten. Waardeer ik zeer. <3


    Graag gedaan, Gabs.


    Physics is awesome

    Thuissss c:


    "Family don’t end in blood”

    Heb wifi midden op de weg. Hehe


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I want to go home.


    'Darling, just hold on'

    Ging even fout.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 20:15 ]


    Physics is awesome

    Hemmingford schreef:
    I want to go home.


    Waarom dan?

    Ik wilde volgende week niet naar de dokter.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Waarom dan?

    Ik wilde volgende week niet naar de dokter.


    Waarom moet je naar de dokter, of had je dat al ergens gezegd? Sterkte in ieder geval! c:


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Waarom moet je naar de dokter, of had je dat al ergens gezegd? Sterkte in ieder geval! c:


    Voor mijn teen. Ergens in een ander topic had ik al gezegd dat ik naar de dokter zou moeten. Ik was er dus vandaag en ik moet volgende week terug komen. De dokter gaat een stukje nagel weg knippen en wildvlees weg schrapen.

    Dankjewel, als ik al de horrorverhalen lees kan ik dat wel gebruiken.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Voor mijn teen. Ergens in een ander topic had ik al gezegd dat ik naar de dokter zou moeten. Ik was er dus vandaag en ik moet volgende week terug komen. De dokter gaat een stukje nagel weg knippen en wildvlees weg schrapen.

    Dankjewel, als ik al de horrorverhalen lees kan ik dat wel gebruiken.


    Dat klinkt inderdaad niet heel erg fijn... Sterkte nogmaals.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 20:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Winhood schreef:
    (...)

    Voor mijn teen. Ergens in een ander topic had ik al gezegd dat ik naar de dokter zou moeten. Ik was er dus vandaag en ik moet volgende week terug komen. De dokter gaat een stukje nagel weg knippen en wildvlees weg schrapen.

    Dankjewel, als ik al de horrorverhalen lees kan ik dat wel gebruiken.


    . Mijn opa heeft suikerziektee n moest een deel van zijn grote teen laten snijden. Da zag er niet niet gezellig uit. Sterkte


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    . Mijn opa heeft suikerziektee n moest een deel van zijn grote teen laten snijden. Da zag er niet niet gezellig uit. Sterkte


    Dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren hoewel het volgens de huisarts wel een bloedbad word.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren hoewel het volgens de huisarts wel een bloedbad word.


    Klinkt gezellig :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3