Ja dat is waar. En ja ik weet waar ik heen moet, maar niet welke deur en wie ik aan moet spreken. Dat soort shit stresses me out. Als ik eenmaal daar zit en dat gesprek heb is het wel goed.
Gewoon vragen. Als ze geen antwoord willen geven, kan je altijd nog denken: wat een chagrijnige vrouw/man die is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Er zal vast wel iemand zijn die het weet en misschien staat er wel iemand die het gesprek met je gaat voeren op je te wachten. Waarschijnlijk hebben zij ook aan dit scenario gedacht.
Waarom moet je naar de dokter, of had je dat al ergens gezegd? Sterkte in ieder geval! c:
Voor mijn teen. Ergens in een ander topic had ik al gezegd dat ik naar de dokter zou moeten. Ik was er dus vandaag en ik moet volgende week terug komen. De dokter gaat een stukje nagel weg knippen en wildvlees weg schrapen.
Dankjewel, als ik al de horrorverhalen lees kan ik dat wel gebruiken.
Voor mijn teen. Ergens in een ander topic had ik al gezegd dat ik naar de dokter zou moeten. Ik was er dus vandaag en ik moet volgende week terug komen. De dokter gaat een stukje nagel weg knippen en wildvlees weg schrapen.
Dat klinkt inderdaad niet heel erg fijn... Sterkte nogmaals.
. Mijn opa heeft suikerziektee n moest een deel van zijn grote teen laten snijden. Da zag er niet niet gezellig uit. Sterkte