Aangezien ik veel te vaak veel te veel story ideeën heb, maar ik ook eens een heel verhaal af wil maken en niet telkens een nieuwe wil beginnen. Heb ik besloten een paar van mijn ideeën te veranderen in korte verhalen die ik samen wil schrijven met iemand anders, zodat ik zo hopelijk ook genoeg tijd over heb voor mijn andere verhalen. Ik sta open voor beide OP en fanfictions (One Direction & 5SOS, andere voorstellen zijn mogelijk, maar dan moet ik het wel kennen).
Als je geïnteresseerd bent in dit idee, vul dan het formulier in en plaats hem hier. Alles tussen de haakjes kan verwijderd worden. De ideeën die ik tot nu toe heb bevinden zich in de spoiler.
Naam: [of hoe je genoemd wilt worden]
Leeftijd: [als je die liever niet deelt kan je dit open laten, ik beoordeel niet op leeftijd]
Ideeën die je interesse hebben: [gebruik het cijfer, EIGEN IDEEËN ZIJN OOK WELKOM]
Eigen toevoegingen/ideeën: [als je een eigen plot hebt, kan je die hier plaatsen, of als je meer toevoegingen hebt op het al bestaande idee]
Fanfiction/OP: [laat hier weten wat jouw ideeën zijn op het gebied van fanfictions of OP voor de gekozen story/stories]
Lengte suggestie van de short: [hoeveel hoofdstukken vind jij dat het verhaal ongeveer moet worden? En hoeveel woorden zou elk hoofdstuk moeten hebben?]
Schrijfvoorbeeld: [een voorbeeld van jouw schrijfstijl van ongeveer 50 tot 150 woorden]
[ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 12:06 ]
awake my soul.