• Ik had dus teleurgesteld op twitter gezet van dat mijn hele klas het zelfde was. Waarop een vriendin zegt: Kom naar havo noaa.
    En ik antwoorden dat ik er voor ga werken omdat school me dit jaar ook niet wilde laten gaan omdat cijfers hoger moesten dan zevens tot een tien. Zij antwoord dus: oh, jammer, volgend jaar. En ik zeg dat ik er voor ga werken. Met mijn medicatie omdat ik me dan beter concentreer ivm adhd en pdd nos. Zodat ze dan waarschijnlijk hoger worden.
    Ik kijk net op twitter en zie een melding. Dus ik ging kijken. Had een jongen die me op de basisschool pestte gereageerd:
    Goed bezig noa!
    En mja, nu heb ik dus een glimlach. Want ik denk dat hij het goed bedoelt, aangezien hij redelijk is veranderd sinds hij op school zit.
    Ja, dit wilde ik gewoon eventjes kwijt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De gozer die mij pestte in de derde, deed het laatste jaar gewoon normaal tegen mij. Dus dat is inderdaad leuk om te horen en te merken dat mensen veranderen!


    Danmarks Dynamite.

    Het meisje dat mij altijd pestte doet alsof er niks aan de hand is naar mij toe en naar de anderen toe doet ze alsof zij altijd degene is geweest die gepest werd. Maar wat leuk voor je! En veel succes (:

    1975AM schreef:
    Het meisje dat mij altijd pestte doet alsof er niks aan de hand is naar mij toe en naar de anderen toe doet ze alsof zij altijd degene is geweest die gepest werd. Maar wat leuk voor je! En veel succes (:


    Dat is niet leuk, jij weet de waarheid. En dat is wat telt.
    En bedankt!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    1975AM schreef:
    Het meisje dat mij altijd pestte doet alsof er niks aan de hand is naar mij toe en naar de anderen toe doet ze alsof zij altijd degene is geweest die gepest werd. Maar wat leuk voor je! En veel succes (:
    Mag ik zeggen dat ik zo erg weet hoe je je voelt. Alleen bij mij is het grotendeels van mn klas geweest.

    1975AM schreef:
    Het meisje dat mij altijd pestte doet alsof er niks aan de hand is naar mij toe en naar de anderen toe doet ze alsof zij altijd degene is geweest die gepest werd. Maar wat leuk voor je! En veel succes (:


    Ik herken dit. Een van de meisjes waar ik ook een verschrikkelijke hekel aan heb komt nu ook naar mij op school omdat ze niet is aangenomen op een andere school, terwijl ik noujuist naar deze school ging om van mensen zoals haar af te zijn ._.

    OT: Je zit dan toch dit jaar aan je klas vast en ik weet hoe klassen kunnen zijn - ik heb nu ook een kutklas. Maar wel fijn dat die jongen aardig reageert, toch?

    Mensen die mij pestte herkennen mij gewoon niet meer :'D.. ..
    Nja op een paar enkelingen na die ik op 1 hand kan tellen herkent niemand mij van me vorige scholen.

    Maar wel heel fijn voor je dat hij zo reageert! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij mij herkennen veel oud klasgenoten mij wel, maar negeren ze mij als ze me zien.
    Schiet ook niet echt op, maar ik geef er niet echt veel om. xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Degene die mij pestte is nu een tienermoeder :W

    Maar ik ben blij voor je dat hij zo positief reageerde!


    26 - 02 - '16

    Dat is leuk om te 'zien' dat pesters toch kunnem veranderen. Daar mag je inderdaad blij om zijn! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mensen die mij op de basisschool gepest hebben herkennen mij vaak niet in eerste instantie. Zoals toen ik met mijn beste Vriend meeging naar zijn diploma uitreiking zeiden een aantal jongen tegen hem; "ik weet niet wat een grotere prestatie is. Je diploma halen of zo'n knap meisje bij je hebben." Twee van die jongens hadden mij gepest op de basisschool, dit voelde dus redelijk goed^^

    Awesome dat hij zo leuk op je reageerde trouwens^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 23:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dankjewel iedereen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 9:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Diancie schreef:
    Degene die mij pestte is nu een tienermoeder :W

    Maar ik ben blij voor je dat hij zo positief reageerde!

    Karma served you well. :'D En Darwin natuurlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."