• Als jouw antwoord Spongebob Squarepants was, dan is het helemaal fout. :Y)

    Ze leven niet in een ananas, maar ze leven wel onder het water. Zeg hallo tegen mijn nieuwe huisdieren:



    Als een jaartje loop ik te zeggen dat ik heel graag een aquarium zal willen hebben. Gisteren was het dus zo ver. Helaas faal ik zo hard dat ik het naam van het soort vissen die ik heb gekocht niet kon herinneren. Maar een snelle internet search, doet me gokken dat het de Aphyocharax paraguayensis zijn.

    Om het topic nuttig te houden. Heeft iemand hier ook recent een nieuwe huisdier gekregen of gewoon een leuk iets gekocht?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 20:37 ]


    -

    Avus schreef:
    (...)

    De drie visketiers :Y)

    Ahw yeah! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    OH, IK HOU VAN VISSEN :Y). Ik had ooit twee vissen en toen had ik er een algeneter bij gezet, blijkt dat algeneters naast alg ook vis eten :c. Na twee weken waren ze beiden dood :c.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    SPONGEBOB SQUA- ohh. Oops.

    Ik wil ook een aquarium! En je vissen zijn leuk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leukieleuk! (:


    16 - 09 - '17

    Kit schreef:
    OH, IK HOU VAN VISSEN :Y). Ik had ooit twee vissen en toen had ik er een algeneter bij gezet, blijkt dat algeneters naast alg ook vis eten :c. Na twee weken waren ze beiden dood :c.

    Jaa, vroeger hadden wij dus ook zo'n grote aquarium, maar die hebben we verkocht bij de verhuizing. Anyway, toen hadden wij ook een algeneter. Weg waren onze goudvissen (no_chears)

    ExpectoPatronum schreef:
    SPONGEBOB SQUA- ohh. Oops.

    Ik wil ook een aquarium! En je vissen zijn leuk!

    Foei (N) xp

    Awhie, Kijk je ouders even aan met puppy eyes? Grote kans dat t werkt :Y) En thank uu (cool)


    -

    Die foto had je me al laten zien, ja. :Y)
    We waren het er overeens dat de roze/paarse steentjes leuk zijn! Super dat je nu vissen hebt. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Nice!


    26 - 02 - '16

    Awesome.


    "Well, well. Look who we've got here!"