• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: Armin van Buuren > Save my night

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:28 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb wel goed geslapen, maar ik had een ontzettend rare droom en ik heb twee muggenbeten -.-


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Ik heb wel goed geslapen, maar ik had een ontzettend rare droom en ik heb twee muggenbeten -.-


    Ghehe, was ik dus niet de enigste met een maffe droom. ^^
    Waar ging jouw droom over? En muggenbeten zijn kut... Meh :c *hugs you*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ghehe, was ik dus niet de enigste met een maffe droom. ^^
    Waar ging jouw droom over? En muggenbeten zijn kut... Meh :c *hugs you*


    Wel, het was teveel door elkaar en allemaal gewoon raar. Als ik het moet vertellen ben ik morgen nog bezig xp
    Idd, ik heb er een in mijn nek en die jeukt echt zo hard ;(


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Wel, het was teveel door elkaar en allemaal gewoon raar. Als ik het moet vertellen ben ik morgen nog bezig xp
    Idd, ik heb er een in mijn nek en die jeukt echt zo hard ;(


    Hahaha oke x)

    Mijn dromen zijn achteraf altijd zó onrealistisch, maar wanneer ik dan droom lijkt het toch echt. x)

    Oei, in je nek lijkt me vreselijk. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op looopings stond een onzin artikel over de nieuwe kleren van de keizer uit de efteling en of hij een penis heeft of niet.:')

    En daar had iemand dit gezegd:
    ''Dat is geen tampeloeres, dat is een clitoris met grootheidswaanzin.''

    Lolol, ik lag echt strijk.:'D

    Het artikel btw.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 12:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahaha oke x)

    Mijn dromen zijn achteraf altijd zó onrealistisch, maar wanneer ik dan droom lijkt het toch echt. x)

    Oei, in je nek lijkt me vreselijk. D:


    Hahaha, dat heb ik ook wel vaker, deze leek ook heel echt en toen ik wakker werd dacht ik 'Wtf heb ik weer gedroomd?' xD
    Valt mee, het jeukt niet meer zo erg.

    @Jarne, whut...


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Hahaha, dat heb ik ook wel vaker, deze leek ook heel echt en toen ik wakker werd dacht ik 'Wtf heb ik weer gedroomd?' xD
    Valt mee, het jeukt niet meer zo erg.

    @Jarne, whut...


    Hahahh jaaa idd!

    Hmm sowieso jeukt het geloof ik ook wel minder erg als je afleiding hebt. Dan denk je er niet aan en merk je niet dat het vervelend is. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soe schreef:
    (...)

    Hahaha, dat heb ik ook wel vaker, deze leek ook heel echt en toen ik wakker werd dacht ik 'Wtf heb ik weer gedroomd?' xD
    Valt mee, het jeukt niet meer zo erg.

    @Jarne, whut...


    Een onzin artikel met een grappige reactie.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahahh jaaa idd!

    Hmm sowieso jeukt het geloof ik ook wel minder erg als je afleiding hebt. Dan denk je er niet aan en merk je niet dat het vervelend is. :p


    Ik heb geen idee eigenlijk, soms jeukt het ook wel als ik er niet aan denk hoor xp

    @Jarne, oh ok.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Op looopings stond een onzin artikel over de nieuwe kleren van de keizer uit de efteling en of hij een penis heeft of niet.:')

    En daar had iemand dit gezegd:
    ''Dat is geen tampeloeres, dat is een clitoris met grootheidswaanzin.''

    Lolol, ik lag echt strijk.:'D

    Het artikel btw.

    Dan is het een keizerin ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soe schreef:
    (...)

    Oh, mijn dokter dacht in het begin altijd dat ik een blaasontsteking had -.-
    Ik zelf was al bang dat ik iets aan mijn appendix of zo had, maar ik moest er constant op hameren dat ik me niet goed voelde voordat er verdere onderzoeken kwamen. Ik heb genoeg moeten doen voordat ze het wisten.

    Ik had zo'n allergietest voor gluten waarbij ik nuchter, dus zonder te hebben gegeten, twee bekers met spul moest leegdrinken en vervolgens meerdere keren moest blazen met steeds grotere pauzes ertussen.
    Ook moest ik bloedprikken en urine plus ontlasting afgeven en dat werd dan gecontroleerd.
    Thank god dat bleek dat ik geen enge ziektes had, maar pds is ook niet fijn. Want je kan er niks anders mee doen dan ermee leren leven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ik had zo'n allergietest voor gluten waarbij ik nuchter, dus zonder te hebben gegeten, twee bekers met spul moest leegdrinken en vervolgens meerdere keren moest blazen met steeds grotere pauzes ertussen.
    Ook moest ik bloedprikken en urine plus ontlasting afgeven en dat werd dan gecontroleerd.
    Thank god dat bleek dat ik geen enge ziektes had, maar pds is ook niet fijn. Want je kan er niks anders mee doen dan ermee leren leven.


    Ik moest urine afgeven, bloed laten prikken, echo laten nemen en medicatie proberen.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ik moest urine afgeven, bloed laten prikken, echo laten nemen en medicatie proberen.

    Medicatie ben ik niet aan begonnen.
    Ik ben trouwens ook nog onder behandeling geweest bij een kinderpsycholoog. Dan moest ik naar zo'n cd luisteren met opdrachten onder rustgevende geluiden. Dat zou dan zogenaamd helpen. Yeah, sure.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoi (bloos)


    -

    Barlliams schreef:
    (...)
    Medicatie ben ik niet aan begonnen.
    Ik ben trouwens ook nog onder behandeling geweest bij een kinderpsycholoog. Dan moest ik naar zo'n cd luisteren met opdrachten onder rustgevende geluiden. Dat zou dan zogenaamd helpen. Yeah, sure.

    Ik ben bang voor kinderpsychologen, die deden bij mij altijd alsof ik een kleuter was of zo. Terwijl ik daar juist was vanwege hoogbegaafdheidsshit.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 21:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it