• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: Armin van Buuren > Save my night

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:28 ]


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Je kunt het Jaimy!:Y)


    Het is een soort van gelukt. Ik herinnerde me dat Yoos en Inge zo'n date ding hadden bij hun story, en dat leek mij ook leuk dus ik heb de foto gepikt. (Bij deze Yoos ;3) en nu schrijf ik over een koppel dat in het verhaal zit dat ik afgelopen november had geschreven :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Het is een soort van gelukt. Ik herinnerde me dat Yoos en Inge zo'n date ding hadden bij hun story, en dat leek mij ook leuk dus ik heb de foto gepikt. (Bij deze Yoos ;3) en nu schrijf ik over een koppel dat in het verhaal zit dat ik afgelopen november had geschreven :3


    44 dates on a Perciverway?

    (Als ik me de titel goed herinner, lol)

    Ik voel me vereerd. ^^ hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is er iemand die misschien zin heeft om samen met mij een blog te starten? Alleen raak ik de motivatie kwijt en ik denk dat het wel leuk lijkt met zen tweeën.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Is er iemand die misschien zin heeft om samen met mij een blog te starten? Alleen raak ik de motivatie kwijt en ik denk dat het wel leuk lijkt met zen tweeën.


    Solly, ik kan niet bloggen.:'D Ik zou niet weten over wat.:'D

    Eén van mijn katten heeft een gezinsdrama aangericht.O.o


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Solly, ik kan niet bloggen.:'D Ik zou niet weten over wat.:'D

    Eén van mijn katten heeft een gezinsdrama aangericht.O.o


    Haha xp

    Oh, vertel?


    16 - 09 - '17

    Wel, ze heeft een moederrat en babyrat om het leven gebracht en die in de buurt van onze voordeur gelegd.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 18:30 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Doet onze kat ook altijd. :') Maar liever muizen, vindt ze lekkerder, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Wel, ze heeft een moederrat en babyrat om het leven gebracht en die in de buurt vzn onze voordeur gelegd.

    Oh, ik dacht veel ergere dingen. Onze vroegere (nu overleden :c ) kat maakte ons vroeger in het weekend altijd heel vroeg wakker omdat ze dacht dat we anders te laat gingen zijn voor ons werk/school, hahaha. Maar soms deed ze dat nogal op het verkeerde moment, als je begrijpt wat ik bedoel. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, ik dacht veel ergere dingen. Onze vroegere (nu overleden :c ) kat maakte ons vroeger in het weekend altijd heel vroeg wakker omdat ze dacht dat we anders te laat gingen zijn voor ons werk/school, hahaha. Maar soms deed ze dat nogal op het verkeerde moment, als je begrijpt wat ik bedoel. ;o


    Niet echt nee.:'D

    @Yolanda
    De onze eten alles wat rondloopt. Moesten ze ermee wegkomen zouden ze zelfs de hond opeten.:'D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh... gezellig allemaal die katten xD


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Niet echt nee.:'D

    @Yolanda
    De onze eten alles wat rondloopt. Moesten ze ermee wegkomen zouden ze zelfs de hond opeten.:'D


    Hahaha die van ons niet. Die is zeer kieskeurig. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    (...)

    Niet echt nee.:'D

    @Yolanda
    De onze eten alles wat rondloopt. Moesten ze ermee wegkomen zouden ze zelfs de hond opeten.:'D

    Wat? Van als je begrijpt wat ik bedoel? Nou ja. Wat doen koppels in bed ... (Ik niet voor de duidelijkheid, hahaha, mijn moeder. O_0)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat? Van als je begrijpt wat ik bedoel? Nou ja. Wat doen koppels in bed ... (Ik niet voor de duidelijkheid, hahaha, mijn moeder. O_0)


    Ohhh, nou ja, aangezien ik s'ochtends dacht.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    DiNozzo schreef:
    (...)

    44 dates on a Perciverway?

    (Als ik me de titel goed herinner, lol)

    Ik voel me vereerd. ^^ hahaha


    Jep, die heb ik gepakt. Ik kon dat plaatje namelijk nergens vinden op internet. En ik doe het met de koppel die ik in het verhaal van NaNoWriMo heb :3 en daar hebben ze al een relatie, dus nu ga ik naar de relatie toe werken c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ehh, zou ik van de lijst mogen? Alvast bedankt i guess.