• Klik hier als je Tamara wilt volgen op Instagram. ECHT KLIKKEN DUS

    BieberPayneClifford is het merk. Deal with it.


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag! Behalve haat op Justin Bieber, want hij is goddelijk.


    MICHAEL CLIFFORD


    LIAM PAYNE


    Namens Femke



    ONZE SPAMMERS:
    Spammers ID's


    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    ExpectoPatronum - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Is eigenlijk super awesome en iedereen heeft respect voor haar
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic - Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings - Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate - Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia - Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie - Erieka >> Catwomen, of zo iets. (cat)
    Kawena - Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    - Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    - Tamara twerkt graag. c:


    Regels:

    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    - Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    - Niemand. Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:00 ]


    wat was dit ookalweer

    Guys, ik ga nu mijn nest in, dat betekend dat ik jullie over 2 weken weer spreek. Doeiidoeiix Lufjullie


    wat was dit ookalweer

    Heel veel plezier op vakantie en slaap lekker! (:


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    Guys, ik ga nu mijn nest in, dat betekend dat ik jullie over 2 weken weer spreek. Doeiidoeiix Lufjullie


    IEDEREEN GAAT JE MISSEN!
    Byeebyeeee xxx
    Lafjoetoeee guurrrl <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    Guys, ik ga nu mijn nest in, dat betekend dat ik jullie over 2 weken weer spreek. Doeiidoeiix Lufjullie


    Bai bai sweetie! Ik ga je heel veel missen!;C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diancie schreef:
    Heel veel plezier op vakantie en slaap lekker! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DAWSONS schreef:
    Guys, ik ga nu mijn nest in, dat betekend dat ik jullie over 2 weken weer spreek. Doeiidoeiix Lufjullie


    Veel plezier en slaap lekker!

    Heb je geen wifi op vakantie?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik snap soms gewoon niets van mezelf.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik snap soms gewoon niets van mezelf.

    What happened? Knuffel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    What happened? Knuffel!


    Ik ben het hier soms zo zat. Ik heb het idee dat een paar mensen gewoon niet terecht mod zijn geworden, noem me maar een zeurkous of zo, maar ik vind het gewoon niet eerlijk. Net als dat er bèta's zijn die vet lelijke fouten maken en er een mod is die ook taalkundig niet geweldig sterk is. Ik wil niemand afvallen, maar sinds ik me dit realiseer, baal ik ervan dat ik hier zit en weet ik niet of ik hier wel wil blijven.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik ben het hier soms zo zat. Ik heb het idee dat een paar mensen gewoon niet terecht mod zijn geworden, noem me maar een zeurkous of zo, maar ik vind het gewoon niet eerlijk. Net als dat er bèta's zijn die vet lelijke fouten maken en er een mod is die ook taalkundig niet geweldig sterk is. Ik wil niemand afvallen, maar sinds ik me dit realiseer, baal ik ervan dat ik hier zit en weet ik niet of ik hier wel wil blijven.

    Oh, dat ken ik hoor. Ik begrijp ook wel dat bijvoorbeeld niet alle mods 24 uur op 24 online kunnen zijn of dat bèta's niet zomaar afgekraakt hoeven te worden voor één klein foutje, maar soms heb ik wel zo mijn twijfels bij sommige mensen en denk ik, waarom was die of die niet gekozen, dat was veel beter geweest. Wat trouwens niet persoonlijk bedoeld is, moesten er nu crewleden zijn die denken oh god die trut heeft het over mij, maar ik snap helemaal wat je bedoelt. En ik zal niet ontkennen dat ik soms wat jaloers ben op mensen die "zomaar" moderator of bèta lijken geworden te zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, dat ken ik hoor. Ik begrijp ook wel dat bijvoorbeeld niet alle mods 24 uur op 24 online kunnen zijn of dat bèta's niet zomaar afgekraakt hoeven te worden voor één klein foutje, maar soms heb ik wel zo mijn twijfels bij sommige mensen en denk ik, waarom was die of die niet gekozen, dat was veel beter geweest. Wat trouwens niet persoonlijk bedoeld is, moesten er nu crewleden zijn die denken oh god die trut heeft het over mij, maar ik snap helemaal wat je bedoelt. En ik zal niet ontkennen dat ik soms wat jaloers ben op mensen die "zomaar" moderator of bèta lijken geworden te zijn.


    Ik zit daar dus ook mee. Ik ben hartstikke jaloers en ik wil echt niet zeuren hoor, maar ik heb het idee dat ik de Nederlandse taal beter beheers dan sommigen die nu in de crew zitten. ;x


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik zit daar dus ook mee. Ik ben hartstikke jaloers en ik wil echt niet zeuren hoor, maar ik heb het idee dat ik de Nederlandse taal beter beheers dan sommigen die nu in de crew zitten. ;x

    Stiekem vraag ik me nu af wie je bedoelt, maar ik snap je echt hoor. Ik was ook zwaar ontgoocheld toen ik mijn naam niet zag staan bij de bèta's en bij bijvoorbeeld jou of Sylvie had ik ook het gevoel van, oh god hoe in hemelsnaam kunnen die nóg niet verkozen zijn, zij verdienen het zo hard.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Stiekem vraag ik me nu af wie je bedoelt, maar ik snap je echt hoor. Ik was ook zwaar ontgoocheld toen ik mijn naam niet zag staan bij de bèta's en bij bijvoorbeeld jou of Sylvie had ik ook het gevoel van, oh god hoe in hemelsnaam kunnen die nóg niet verkozen zijn, zij verdienen het zo hard.


    Ik had jou een uitstekende kandidaat gevonden. Ik was stiekem wel jaloers op jouw Nederlandse grammatica skills ;x


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik had jou een uitstekende kandidaat gevonden. Ik was stiekem wel jaloers op jouw Nederlandse grammatica skills ;x

    Ahw, dat vind ik echt een heel leuk compliment, vaak krijg ik juist nogal haat omdat ik graag bèta wilde worden en zo. Maar jou heb ik anders ook nog haast nooit een foutje zien maken of zo, en je hebt veel meer ervaring met schrijven, dus jij had 'm ook moeten worden. ^^ Maar die tweede ronde vond ik zo stom, sommige dingen had ik gewoon helemaal verkeerd begrepen, zoals die tekst met de verhaallijn. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ahw, dat vind ik echt een heel leuk compliment, vaak krijg ik juist nogal haat omdat ik graag bèta wilde worden en zo. Maar jou heb ik anders ook nog haast nooit een foutje zien maken of zo, en je hebt veel meer ervaring met schrijven, dus jij had 'm ook moeten worden. ^^ Maar die tweede ronde vond ik zo stom, sommige dingen had ik gewoon helemaal verkeerd begrepen, zoals die tekst met de verhaallijn. :3


    Ik ook. Ik liep daar echt compleet de mist in D:


    26 - 02 - '16