Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Hehe. Nou ik raad je aan om het te gaan kijken.^^
En ik vind het niet storend haha. Het is niet bepaald vervelend om Loki zo vaak te zien, al heb je wel kans dat ik je foto's pik voor mijn story. :'D
wajooo heb het gered alle hp achter elkaar gekeken met vrienden zonder slaap pauze niks we waren gister middag rond 3 uur begonnen en vamorgen ongeveer kwart over 9 klaar nu weer lekker thuis denk maar wat slaap inhalen beetje moeie ogen maar was het waard!
Kauwgomjunky schreef:
wajooo heb het gered alle hp achter elkaar gekeken met vrienden zonder slaap pauze niks we waren gister middag rond 3 uur begonnen en vamorgen ongeveer kwart over 9 klaar nu weer lekker thuis denk maar wat slaap inhalen beetje moeie ogen maar was het waard!
Wauw echt knap! Bij mijn laatste marathon viel ik halverwege de derde film al in slaap.
Al begonnen wij heel verstandig om 22:00 uur.
Rumpelstiltskin schreef:
Hehe. Nou ik raad je aan om het te gaan kijken.^^
En ik vind het niet storend haha. Het is niet bepaald vervelend om Loki zo vaak te zien, al heb je wel kans dat ik je foto's pik voor mijn story. :'D
maakt niet uit... ik haal ze toch van Tumblr...
is leuke story
heb jij ook tumblr? dan ga ik je volgen als dat zo is...
If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.
LokiLaufeyson schreef:
(...)
maakt niet uit... ik haal ze toch van Tumblr...
is leuke story
heb jij ook tumblr? dan ga ik je volgen als dat zo is...
Ik heb een account, maar ik gebruik het alleen om foto's te zoeken voor mijn stories en eerlijk gezegd snap ik er niet zoveel van. Bovendien heeft mijn laptop er heel veel problemen mee om de website te laden - maar ik krijg vandaag een nieuw laptop/tabletding.
Ik heb een account, maar ik gebruik het alleen om foto's te zoeken voor mijn stories en eerlijk gezegd snap ik er niet zoveel van. Bovendien heeft mijn laptop er heel veel problemen mee om de website te laden - maar ik krijg vandaag een nieuw laptop/tabletding.