• De verfilming van survivalgame The Last of Us is officieel aangekondigd.

    Dit gebeurde tijdens een panel op de Comic-con-beurs die dit weekend in San Diego plaatsvindt.
    Sam Raimi treedt op als producent. Hij was eerder de regisseur van Evil Dead en de eerste Spider-Man-trilogie.
    Het script wordt geschreven door Neil Druckmann, die ook al het verhaal van de game heeft verzorgd.

    Tijdens het panel lieten Druckmann en Raimi weten dat de film zich vrijwel volledig richt op Joel en Ellie, die de hoofdrol spelen in het spel.
    Verder zou het verhaal van de film grotendeels gelijk zijn aan dat van het spel, met enkele aanpassingen om plotontwikkelingen aan elkaar te knopen.
    Wie de twee hoofdrollen in de film gaan spelen, is nog niet bekend. Wel is Maisie Williams gevraagd voor de rol van Ellie.
    Zij is vooral bekend voor haar rol als Arya Stark in HBO-serie Game of Thrones.

    The Last of Us verscheen halverwege 2013 voor Playstation 3 en was een van de meest geprezen games van vorig jaar. Op 29 juli van dit jaar verschijnt een heruitgave voor de Playstation 4.


    Duusss.. wie is hier net zo excited over als ik ben ^^?
    Lou is echt een van m'n favoriete games voor de playstation, en ik kan er maar niet genoeg van krijgen!
    Het lijkt me ook heel awesome als Maisie Ellie gaat spelen, ik vind d'r echt een geweldige actrice.

    In de game zijn ook allemaal kettingen te verzamelen van een groep, de Fireflies, en laatst heb ik zo een ketting gekregen van een vriendin (:
    Alleen nog niemand heeft hem herkend haha


    Anyway, wat vinden jullie hiervan (:?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Haha ja, echt precies Joel. Is hij ook een beetje een goede acteur? Van mij mag hij echt zo die film in

    Volgens mij is hij wel ok. Van mij hoeft er alleen niet per se een acteur in die er op lijkt. Als hij de uitstraling maar heeft en dat heeft Josh Brolin gewoon. c:


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Volgens mij is hij wel ok. Van mij hoeft er alleen niet per se een acteur in die er op lijkt. Als hij de uitstraling maar heeft en dat heeft Josh Brolin gewoon. c:

    Ja, voor mij gaat het ook voornamelijk om het acteren, daarom vind ik eigenlijk dat we gewoon Troys haar moeten verven en hem moeten nemen :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, voor mij gaat het ook voornamelijk om het acteren, daarom vind ik eigenlijk dat we gewoon Troys haar moeten verven en hem moeten nemen :Y)

    Dat zou echt geniaal zijn. Hij had zelfs zijn baard laten staan voor de voorstelling. Ik vond hem wel lijken eigenlijk. c:


    Caution first, always.

    DUDE dit is het beste spel ever :'D I can't wait!


    I long for this feeling to not feel at all.

    Ik ben echt een big fan van Naughty Dog (De ontwikkelaar van The Last of Us, Uncharted, Crash Bandicoot, Jak & Daxter etc) Maar ik heb TLS nog steeds niet gespeeld.. Shame on me.

    Ik ben eigelijk niet zo'n fan van games verfilmen enzo. Ik hoop dat ze het niet verkloten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik ben echt een big fan van Naughty Dog (De ontwikkelaar van The Last of Us, Uncharted, Crash Bandicoot, Jak & Daxter etc) Maar ik heb TLS nog steeds niet gespeeld.. Shame on me.

    Ik ben eigelijk niet zo'n fan van games verfilmen enzo. Ik hoop dat ze het niet verkloten.

    Nah, ik normaal ook niet, maar dit keer geloof ik er wel in.
    De cutscenes in de game zijn ook geweldig gedaan, wel met mocap tho. Maar de intro bijvoorbeeld, de game was nog niet eens echt begonnen en ik zat al te janken (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben hier echt zo blij mee hé.
    Ik heb dat spel nu al heel lang zelf en daarvoor keek ik het via Pewdiepie. Toen zei ik al tegen een vriendin, die het trouwens ook keek, dat ik wilde dat hier een film van gemaakt zou worden. Nu gebeurt het ook nog echt. c:


    That is a perfect copy of reality.

    That is just absolutely fantastic.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Macabre schreef:
    Wat
    omg
    dat is awesome


    16 - 09 - '17

    oeeeh... film!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb net even gelezen waar het over gaat, dat zou wel een enorm gave film zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.