• De verfilming van survivalgame The Last of Us is officieel aangekondigd.

    Dit gebeurde tijdens een panel op de Comic-con-beurs die dit weekend in San Diego plaatsvindt.
    Sam Raimi treedt op als producent. Hij was eerder de regisseur van Evil Dead en de eerste Spider-Man-trilogie.
    Het script wordt geschreven door Neil Druckmann, die ook al het verhaal van de game heeft verzorgd.

    Tijdens het panel lieten Druckmann en Raimi weten dat de film zich vrijwel volledig richt op Joel en Ellie, die de hoofdrol spelen in het spel.
    Verder zou het verhaal van de film grotendeels gelijk zijn aan dat van het spel, met enkele aanpassingen om plotontwikkelingen aan elkaar te knopen.
    Wie de twee hoofdrollen in de film gaan spelen, is nog niet bekend. Wel is Maisie Williams gevraagd voor de rol van Ellie.
    Zij is vooral bekend voor haar rol als Arya Stark in HBO-serie Game of Thrones.

    The Last of Us verscheen halverwege 2013 voor Playstation 3 en was een van de meest geprezen games van vorig jaar. Op 29 juli van dit jaar verschijnt een heruitgave voor de Playstation 4.


    Duusss.. wie is hier net zo excited over als ik ben ^^?
    Lou is echt een van m'n favoriete games voor de playstation, en ik kan er maar niet genoeg van krijgen!
    Het lijkt me ook heel awesome als Maisie Ellie gaat spelen, ik vind d'r echt een geweldige actrice.

    In de game zijn ook allemaal kettingen te verzamelen van een groep, de Fireflies, en laatst heb ik zo een ketting gekregen van een vriendin (:
    Alleen nog niemand heeft hem herkend haha


    Anyway, wat vinden jullie hiervan (:?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Geweldig ^-^
    Dat lijkt me echt gaaf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat
    omg
    dat is awesome


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Wat
    omg
    dat is awesome


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haha preciiies mijn reactie!
    Ik ben alleen wel bang dat het nog eeeeeven gaat duren voordat de film klaar is


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Zolang ze Josh Brolin weten te krijgen voor Joel, vind ik het wel best. Josh Brolin is perfect voor de rol. c: Ik hoop echt dat ze er iets moois van gaan maken, want ik ben echt verschrikkelijk gek op TLoU. (:
    Een beetje off-topic: iemand die The Last of Us: One Night Live heeft gezien? Van mij mogen ze alle oorspronkelijke acteurs zo gebruiken in de film. :'D Al zou Troy Baker een gek gezicht zijn met zijn blonde haar en zijn 'Swedish elf' uiterlijk. :')


    Caution first, always.

    Maisieee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merrill schreef:
    Zolang ze Josh Brolin weten te krijgen voor Joel, vind ik het wel best. Josh Brolin is perfect voor de rol. c: Ik hoop echt dat ze er iets moois van gaan maken, want ik ben echt verschrikkelijk gek op TLoU. (:
    Een beetje off-topic: iemand die The Last of Us: One Night Live heeft gezien? Van mij mogen ze alle oorspronkelijke acteurs zo gebruiken in de film. :'D Al zou Troy Baker een gek gezicht zijn met zijn blonde haar en zijn 'Swedish elf' uiterlijk. :')

    Ja joh ik vind Troy geweldig, als hij zn haar verft mag hij van mij in de film ;p
    Ik dacht trouwens oooh dat kijk ik wel even!
    1:31:39
    Laat maar.. haha

    Ik heb wel de making of gezien, die duurt ook suuuuperlang, maar is het echt waard om te kijken!
    En die Josh ziet er ook wel Joel achtig uit, stoppelbaardje erbij en hij is perfect


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja joh ik vind Troy geweldig, als hij zn haar verft mag hij van mij in de film ;p
    Ik dacht trouwens oooh dat kijk ik wel even!
    1:31:39
    Laat maar.. haha

    Ik heb wel de making of gezien, die duurt ook suuuuperlang, maar is het echt waard om te kijken!
    En die Josh ziet er ook wel Joel achtig uit, stoppelbaardje erbij en hij is perfect

    Troy Baker is echt fantastisch! ;D Ik hoop echt vreselijk dat hij naar Dutch Comic Con komt.
    Neee, je MOET het echt kijken. Het eerste half uur is de countdown, dus dan begint het bij een 30:00 ongeveer. Ze voeren dan allerlei scenes uit het spel live op. Het is echt zo leuk (en gek) om te zien. C:


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Troy Baker is echt fantastisch! ;D Ik hoop echt vreselijk dat hij naar Dutch Comic Con komt.
    Neee, je MOET het echt kijken. Het eerste half uur is de countdown, dus dan begint het bij een 30:00 ongeveer. Ze voeren dan allerlei scenes uit het spel live op. Het is echt zo leuk (en gek) om te zien. C:

    Ja, ik heb hem nog aanstaan (; Ga het kijken als ik klaar ben met m'n anime haha
    Wanneer is Dutch Comic Con dan? Wist niet eens dat dat er was xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Waauw, dat is echt vet.


    ars moriendi

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, ik heb hem nog aanstaan (; Ga het kijken als ik klaar ben met m'n anime haha
    Wanneer is Dutch Comic Con dan? Wist niet eens dat dat er was xd

    Ergens eind maart als ik het me goed herinner. Like anders de Facebookpagina, als je FB hebt. Daar staat al het nieuws op. ;D

    Oh en ik werd te enthousiast net, dus ik zag dat stukje over Josh Brolin niet meer, maar ja. Ik hoop echt vreselijk dat hij het wordt. Er zijn wel acteurs die qua uiterlijk veel meer lijken (Dylan McDermott in het tweede seizoen van American Horror Story bijvoorbeeld), maar Josh is het gewoon voor mij (en ook voor de makers en Troy Baker zelf blijkbaar). :'D

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 23:48 ]


    Caution first, always.

    O my god...

    Ik moet de game nog steeds spelen maar zo'n goed verhaal erin

    Me wants!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Merrill schreef:
    (...)
    Ergens eind maart als ik het me goed herinner. Like anders de Facebookpagina, als je FB hebt. Daar staat al het nieuws op. ;D

    Oh en ik werd te enthousiast net, dus ik zag dat stukje over Josh Brolin niet meer, maar ja. Ik hoop echt vreselijk dat hij het wordt. Er zijn wel acteurs die qua uiterlijk veel meer lijken (Dylan McDermott in het tweede seizoen van American Horror Story bijvoorbeeld), maar Josh is het gewoon voor mij (en ook voor de makers en Troy Baker zelf blijkbaar). :'D

    Nope, Facebook is verbannen uit mn leven haha
    Maar whuuutt, Dylan lijkt wel heeeeeeeel erg!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Nope, Facebook is verbannen uit mn leven haha
    Maar whuuutt, Dylan lijkt wel heeeeeeeel erg!

    Oh, haha. Ze hebben ook een website. ^^
    I know right!? Ik weet niet of je American Horror Story kijkt, maar ik zat heel de tijd O__O naar hem te kijken. Hij lijkt precies. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Oh, haha. Ze hebben ook een website. ^^
    I know right!? Ik weet niet of je American Horror Story kijkt, maar ik zat heel de tijd O__O naar hem te kijken. Hij lijkt precies. :')

    Haha ja, echt precies Joel. Is hij ook een beetje een goede acteur? Van mij mag hij echt zo die film in


    I solemnly swear that I am up to no good.