Ik ben op zoek naar enkele spulletjes, maar ik weet eigenlijk nooit welk merk echt goed is en wat prijs-kwaliteit het beste is. Onlangs heb ik ook liquid eyeliner gekocht en man wat ben ik toch een prutser met die spullen. Nu heb ik ergens gelezen dan een gel-eyeliner of cream-eyeliner gemakkelijker zijn aan te brengen dan de liquid versie. Dus heeft iemand dat toevallig? Zo ja, welk merk en waar heb je het gekocht? Wat is de prijs zo ongeveer?
Daarnaast ben ik ook op zoek naar een goede rode lippenstift die niet afgeeft. Ik heb best een mooi kleur thuis liggen en als ik eerst een rode laag op mijn lippen breng voor ik de stift aanbreng, blijft de kleur wel langer, maar ik irriteer me ontzettend aan het feit dat ik een hele avond geen kus meer kan geven aan mijn vriend of dat mijn lippenstift over mijn hele glas hangt. Ik heb ooit eens reclame gezien van zo'n stift, maar natuurlijk ben ik volledig vergeten hoe die stick heette.
En ik ben ook nog op zoek naar een niet te dure mascara die wel goed is, want van mijn vorige ben ik eigenlijk niet zo tevreden.
Ik zou dit natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar daarbij weet ik nog steeds niet of de mensen er tevreden van zijn, daarom dat ik mij ook naar jullie richt. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?