• Hallo allemaal,

    Ik weet niet hoe populair One Direction verhalen hier zijn (ik moet toegeven dat ik toch al wel een zeer lange tijd niet meer echt actief ben geweest hier op Quizlet), maar ik zou graag één van mijn oude verhalen herschrijven.
    Waarom nou herschrijven en geen nieuw beginnen ? Wel na een zeer lange tijd heb ik eindelijk mijn writer's block overwonnen en ik dacht dat het misschien een beter idee was om langzaamaan te beginnen dan meteen een hele nieuwe wereld te creëren. (Ik heb namelijk al een idee voor een volledig nieuw verhaal, maar dat wordt een science-fiction verhaal en geen fanfiction, en wil het rustig en zonder druk kunnen uitwerken.)

    Dus zijn er mensen die het zouden willen lezen ? Het is maar dat ik echt lezers nodig heb omdat ik dus al een tijd niet meer heb geschreven en vooral feedback wil, dat is wat ik op dit moment het belangrijkste vind!

    Dit is het originele verhaal dat ik ga herschrijven.

    Zayn Malik is obsessed met meisjes, seks en muziek. Als bandlid van de maar al te bekende boyband One Direction kan hij krijgen wie hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil, maar dat betekent niet dat iedereen zich zomaar aan zijn voeten gooit om hem zijn nachtelijke pleziertje te geven. Als Zayn één van de duurdere bordelen in Zuid-Londen bezoekt ziet de mooie Scarlett eindelijk haar kans om te ontsnappen, maar ze had er niet op gerekend dat Zayn echt waar wilde voor zijn geld.

    Ik moet toegeven dat ik zelf al niet meer goed weet wat er allemaal gebeurd, dus ik denk dat het opnieuw schrijven een even grote verassing gaat worden als het lezen haha

    Veel liefs, x


    The soul needs autumn.

    Mm.. Ik ga hem straka even lezen denk ik (:


    wat was dit ookalweer