• Laatst was ik anderhalve week mee met mijn vriend en zijn ouders naar de camping in België waar ze altijd staan. Ze staan daar al jaren en hij heeft daar ondertussen ook een vaste vrienden groep. Ik kon het met al die vrienden gelijk al goed vinden op een meisje na. Ze vond het heel belangrijk om vanaf de eerste seconde dat ik haar leerde kennen de aandacht naar haar toe te trekken terwijl we gewoon met zijn alle gezellig wat zaten te drinken. Daarnaast moest ze ook perse tussen ons in zitten terwijl er genoeg andere plaatsen. Toch deed ik gewoon aardig tegen haar want ik vond het overbodig om kei bot tegen haar te doen want dat zou de sfeer verpesten en dat wilde ik niet. De volgende dag gingen we gewoon naar het zwembad en daar zat ze de hele tijd flirterige opmerkingen te maken tegen mijn vriend. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeldde maar toen zei een vriendin van mij dat ze het vreemd vond dat dat meisje de hele tijd bij mijn vriend hing. Die avond gingen we met zijn alle op het terras zitten en weer moest ze perse naast mijn vriend zitten. Ik vond dat best vreemd maar nog steeds dacht ik dat het aan mij lag. Toen ging de groep naar binnen en bleven mijn vriend en ik even buiten achter omdat we even in gesprek waren. Komt zij opeens naar buiten en zegt ze: 'Paul, kom jij ook?' Mij volkomen negerend. Dat was voor mij de druppel en toen zij weer naar binnen was heb ik er alles uitgegooid tegen mijn vriend. Hemzelf was het nog niet opgevallen.
    De volgende dag hoorde ik weer van een ander meisje dat dat ene kind dus al afgelopen vakantie ook al de hele tijd bij hem hing en dat zij toen ook al de hele tijd zat flirten,

    Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend en ik vertrouw hem heel erg, maar zij is echt een meisje dat alles krijgt wat ze wilt en ik word serieus gek hier ook al weet ik dat hij niks doet. Ik ben helemaal geen jaloers type maar urgh.

    Ik ben trouwens al thuis. Mijn vriend zit nog een week op de camping.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    De beste optie lijkt mij om het toch nog eens met je vriend er over te hebben. Benoem duidelijk dat je geen jaloers type bent en hem echt vertrouwt, maar dat je niet fijn vind dat zij zo aan hem hangt en met hem flirt. Jullie zijn samen op vakantie dus dan is het wel zo fijn als jullie allebei het naar jullie zin hebben.

    Misschien ziet je vriend er geen kwaad in terwijl je ondertussen zit op te vreten. Ook zou ik als ik jou was proberen te praten met het meisje en duidelijk maken dat je het oké vind dat ze vrienden is met je vriend, maar dat ze nu wel heel erg aan hem hangt en dat flirten met iemand die al een vriendin heeft niet oké is. Tenminste, als je dat kan doen zonder dat er gewonden vallen, zeg maar.


    Physics is awesome

    Het verbaasd me niet dat je vriend het niet merkt, gezien het feit dat ik het ook niet door zou hebben. Ik raat je aan om tegen haar te zeggen dat ze zich van je vriend moet verhouden. En tja, verder gewoon tegen je vriend zeggen dat je echt onzeker bent, hij is de enige die je echt hierbij kan helpen. Zou een jongen dat constant bij Nikki flikken dan zou ik hem in elkaar geslagen hebben. Ik ben veel en veel te jaloers om zoiets goed te keuren, laat staan te tolereren. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begrijp je, ik zou ook jaloers worden - wat een bitch zeg. Kun je haar niet even op een vriendelijke maar kordate manier duidelijk maken dat het je ergert dat ze de hele tijd met je vriend praat en aan hem hangt? Verder weet ik niet echt iets om je te helpen, sorry.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:17 ]


    You only see the stars when they fall like rain.

    Winhood schreef:
    De beste optie lijkt mij om het toch nog eens met je vriend er over te hebben. Benoem duidelijk dat je geen jaloers type bent en hem echt vertrouwt, maar dat je niet fijn vind dat zij zo aan hem hangt en met hem flirt. Jullie zijn samen op vakantie dus dan is het wel zo fijn als jullie allebei het naar jullie zin hebben.

    Misschien ziet je vriend er geen kwaad in terwijl je ondertussen zit op te vreten. Ook zou ik als ik jou was proberen te praten met het meisje en duidelijk maken dat je het oké vind dat ze vrienden is met je vriend, maar dat ze nu wel heel erg aan hem hangt en dat flirten met iemand die al een vriendin heeft niet oké is. Tenminste, als je dat kan doen zonder dat er gewonden vallen, zeg maar.


    Ik denk dat ik dit vergeten heb te zeggen in het topic maar ik ben nu al thuis. Mijn vriend zit nog op die camping voor een week.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik dit vergeten heb te zeggen in het topic maar ik ben nu al thuis. Mijn vriend zit nog op die camping voor een week.
    Oh... Das wat minder. Nou ja, dan zul je erop moeten vertrouwen dat er niks gebeurd (en zover ik gelezen heb zal er ook niks gebeuren als het aan jou vriend ligt). Ik zou zeggen bel hem eens, het helpt vast om er alsnog met hem over te praten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik dit vergeten heb te zeggen in het topic maar ik ben nu al thuis. Mijn vriend zit nog op die camping voor een week.


    Dat verandert wel een beetje de zaak. Maar bel je vriend en haar dan op en praat met ze allebei. Want je bent er nu niet bij en wat dus ook niet wat zij uit spookt.


    Physics is awesome

    Ik snap je heel goed, ik zou namelijk ook jaloers worden. Heb je veel contact met hem nu hij op de camping zit? Want ik vind dat je het hem gewoon kan zeggen dat je er mee zit en dat moet hij maar begrijpen - vind ik dan. Veel succes ermee! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik snap je heel goed, ik zou namelijk ook jaloers worden. Heb je veel contact met hem nu hij op de camping zit? Want ik vind dat je het hem gewoon kan zeggen dat je er mee zit en dat moet hij maar begrijpen - vind ik dan. Veel succes ermee! (:


    wat was dit ookalweer

    Ik kan dat soort meisjes niet uitstaan... :S Dan weet je dat die jongen een vriendin heeft en nog ga je flirten en stoken... Crazy girl... Ik snap echt heel goed dat je een beetje jaloers bent en een soort spanning voelt.
    Maar wel goed dat jij het aan je vriend hebt kenbaar gemaakt, maar zoals je al zei, je vertrouwt hem en misschien lijkt het alsof dat meisje kan krijgen wat ze wil, maar jouw vriend gaat echt niet zomaar vreemd na 2 jaar relatie. Daarbij, wie wil er nu zo'n opdringerig en vervelend kind als vriendin. ;)
    Bel je vriend even op en vertel dat je er zo mee zit, zeg dat je hem vertrouwt, maar dat je het wel erg vervelend vindt dat dat meisje steeds om hem heen zit. Communicatie is op dit moment gewoon heel belangrijk en als jij rustig vertelt hoe het zit dan denk ik wel dat je vriend het begrijpt en jij je wat beter gaat voelen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dumbledore schreef:
    Ik snap je heel goed, ik zou namelijk ook jaloers worden. Heb je veel contact met hem nu hij op de camping zit? Want ik vind dat je het hem gewoon kan zeggen dat je er mee zit en dat moet hij maar begrijpen - vind ik dan. Veel succes ermee! (:


    Hij heeft daar gewoon internet dus ik heb redelijk veel contact met hem, gelukkig.


    "Ignite, my love. Ignite."