• Ja mensen! Ik heb nooit Home Alone gezien en ik ben nu voor het eerst een hele nacht alleen thuis. Alleen nu begon mijn hond toen straks te blaffen en te grommen en het maakt mij toch een beetje bang. Ik weet dat ik me aanstel, maar ik sta hier echt te shaken. Als nu iemand mij zou aanraken denk ik dat ik flauwval:') iemand tips? Ik moet zo ook naar buiten om de hond nog uit te laten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Doe iets dat je afleid, zoals muziek luisteren of iets lezen? Soms stel ik me ook dingen voor, maar je moet gewoon aan iets anders denken of zoals ik al zei, iets doen dat kan afleiden.


    16 - 09 - '17

    Hm, ik weet niet zo goed waar en hoe dichtbebouwd je woont maar het is nog best vroeg en ik denk niet dat ze zomaar bij je komen inspringen :') En je stelt je niet aan hoor maar wees vooral niet bang, focus je op iets anders of pak je telefoon als dat je een veilig gevoel geeft (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    *Lacht* Zie het positief! Ik hou er altijd van om alleen thuis te zijn. Helaas is dat (helaas) bijna nooit het geval met acht mensen in huis, maar als ik het ben, doe ik altijd lekker luid de radio (of MTV) aan en doe ik wat ik wil. ^^
    Verder kun je evt, ook als je je hond uitlaat, muziek op doen. Misschien dat dat wat tegen afleiding helpt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben twee weken home alone en ik heb nergens last van.
    Maar ik heb ook geen hond. Misschien maakt dat het verschil.
    Haha, vertrouw me, het enige wat je bang maakt, is je eigen gedachte niet de hond.
    Waarschijnlijk is die hond net zo bang als jij, dus probeer hem voorzichtig op zijn gemak te stellen.
    Dan loopt hij vast zo met je mee :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ben echt geen held als ik alleen thuis ben. Vroeger (ik praat hier over twee jaar terug. Toen was ik 14/15) had ik altijd een groot brood mes naast mij liggen als ik in de avond alleen thuis was. Nu heb ik dat ondertussen niet meer maar ik doe wel alle deuren voor het donker dicht en op slot. Dus ik leef met je mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben al een maand alleen thuis –– Ik leef nog steeds.
    You can do it Femke!

    Ga je tegen jezelf praten of vraag aan een vriendin of ze je even wil bellen (: Skypen is ook altijd een mogelijkheid!


    Hahaha thanks iedereen. Ik heb al twee films gekeken, dus daar ben ik nu ook wel een beetje klaar mee. (Nee het waren geen enge films). En ik zag er ook heel erg naar uit om alleen thuis te zijn, maar nu(':. Normaal ligt mijn zusje boven te slapen of komen mijn ouders rond een uur of twee thuis, maar nu dus niet. Ik denk dat ik maar gewoon ga schrijven of zo. Het is hier trouwens aardig drukbewoont, maar de halve buurt is op vakantie inclusief de buren en overburen. De redt ken ik niet echt goed.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Paracosm schreef:
    Ik ben al een maand alleen thuis –– Ik leef nog steeds.
    You can do it Femke!

    Ga je tegen jezelf praten of vraag aan een vriendin of ze je even wil bellen (: Skypen is ook altijd een mogelijkheid!


    Thanks Mirte!
    Iedereen is in een ander land, dus bellen is niet echt een optie:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Buddy schreef:
    Ik ben echt geen held als ik alleen thuis ben. Vroeger (ik praat hier over twee jaar terug. Toen was ik 14/15) had ik altijd een groot brood mes naast mij liggen als ik in de avond alleen thuis was. Nu heb ik dat ondertussen niet meer maar ik doe wel alle deuren voor het donker dicht en op slot. Dus ik leef met je mee.


    Het probleem is dat ik zo nog naar buiten moet x.x gelukkig is het maar honderd meter of minder ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Thanks Mirte!
    Iedereen is in een ander land, dus bellen is niet echt een optie:')


    Pfffffrt – ik ga gewoon telepatische gesprekken met je voeren.
    *O*


    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik zo nog naar buiten moet x.x gelukkig is het maar honderd meter of minder ofzo


    Mes meenemen naar buiten? Haha. Ik voel me meestal buiten veiliger dan binnen. Totdat ik het huis in moet. Dan vind ik het dood eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Paracosm schreef:
    (...)

    Pfffffrt – ik ga gewoon telepatische gesprekken met je voeren.
    *O*


    Hahahaha ja, dat kunnen wij ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kende iemand en die ging Paranormal Activity kijken, thuis, in het donker. Zijn moeder was niet thuis. Hij heeft de hele avond onder een dekentje liggen huilen van angst. Dat raad ik je dus niet aan om na te gaan doen.


    26 - 02 - '16

    Buddy schreef:
    (...)

    Mes meenemen naar buiten? Haha. Ik voel me meestal buiten veiliger dan binnen. Totdat ik het huis in moet. Dan vind ik het dood eng.


    Hahahha en toen kwam ik de politie tegen terwijl ik een gigantisch mes bij me heb. Dat is moeilijk uit te leggen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diancie schreef:
    Ik kende iemand en die ging Paranormal Activity kijken, thuis, in het donker. Zijn moeder was niet thuis. Hij heeft de hele avond onder een dekentje liggen huilen van angst. Dat raad ik je dus niet aan om na te gaan doen.


    Nee, ik keek PS. I love you en High School Musical omdat ik die beiden nog niet gezien had xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!