Demi Irwin
Mijn ogen gingen langzaam open, en doordat ik mijn gordijn was vergeten dicht te doen, kneep ik ze snel weer dicht. Een gaap verliet mijn mond, maar toch stond ik op. Ik kon beter maar naar Calum gaan voor dat Ashton wakker was. Eerst vond mijn broer het goed, maar toen Calum dronken was en vreemd ging verbood hij me om nog met hem te hebben en om te gaan. Het was lief dat Ash me wilde beschermen hoor, maar ik kon ook zoiets doen.
Ik liep naar mijn kast en greep maar een spijkerbroek en simpele zwarte tank top. En als het goed was lag hier nog een van Ash' bandana's. Een grinnik verliet mijn mond. Zijn vriendin, Indiana, leende ook van hem bandana's. Dus hij was er nog wel eens wat kwijt. Ik keek eventjes rond, en zag de bandana liggen op een kastje. Mijn hand reikte naar het dingetje en ik liep naar de badkamer. Om daar mijn haren te kammen, waar ik dik 10 minuten mee bezig was, en om mijn lokken daarna te vlechten en over mijn schouder te gooien. Ik bond de bandana in mijn haar en deed een klein laagje mascara op. Snel poetste ik mijn tanden en liep naar benenden, zoekend naar mijn tas. Die blijkbaar op de bank stond, ik keek erin en pakte mijn portomonee eruit. En een sleutel. Calum had me ooit zijn huissleutel gegeven, dus ja. Ik liep mijn huis uit, sloot de deur zacht en begon te lopen naar de bakker hier om de hoek. Het was niet erg druk, de meeste mensen waren al aan het werk. Hier en daar liep iemand met zijn of haar hond, er raasde soms een auto langs en er waren bijna geen fietsers. Al snel was ik bij de kleine bakker, en liep ik naar binnen. De geur van vers gebakken broodjes drong mijn neus gaten binnen. Ik glimlachte naar de oude dame die achter het balietje stond. ''Goedemorgen!'' begroette ik haar. ''Goedemorgen liefje, waar mee mag ik je helpen?'' Ik wees 2 broodjes aan en zei dat ik die wilde. De vrouw deed ze in een zakje, legde die op de balie en noemde de prijs. Ik opende mijn portomonee en pakte er wat meer uit. ''Houd de rest maar. Danku wel. Fijne dag nog.'' En ik pakte het zakje en liep verder. Net zoals net was ik ook al snel bij Calums huis. Ik stak de sleutel in het slot en opende de deur zachtjes. Zijn moeder zat op de bank en merkte mij op. Zelf vond ik het nogal awkward om een sleutel te hebben van een huis die niet van mij was, maar zijn ouders leken er geen problemen mee te hebben. ''Ah, Demi. Goedemorgen! Calum slaapt volgens mij nog.'' Ik knikte. ''Ook goedemorgen.'' Zachtjes sloot ik de deur, liep de trap op en opende ook stil zijn kamer deur. Ik ging op het voeteinde van zijn bed zitten en keek met een kleine glimlach naar de jongen.
The monsters running wild inside of me. I'm faded