• Hey,umm ik heb een probleem:

    Dit is de tweede keer dat mijn mobiel niet meer oplaad, de vorige keer heb ik een nieuwe gekregen, maar deze laad ook niet op. En hij is bijna leeg. Weet iemand wat ik moet doen?
    Die idioten hier hebben t doosje ook al weggegooid, dus ik weet niet of ik garantie heb. Dus kan iemand me snel helpen?

    X

    Ps: Als dit topic verkeerd staan, mag het veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 18:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat voor mobiel is het? Want de mijne heeft een paar dagen geleden ook zijn laatste adem uitgeblazen omdat hij niet meer wilde opladen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ligt het niet aan je oplader? Misschien heb je een kabelbreuk.
    En volgens mij heb je geen garantie als je het product niet volledig terugbrengt, de verpakking hoort namelijk ook bij het product.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kjellberg schreef:
    Wat voor mobiel is het? Want de mijne heeft een paar dagen geleden ook zijn laatste adem uitgeblazen omdat hij niet meer wilde opladen.


    Een Huwawei Ascend Y210.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ah, dat is mij ook eens gebeurd. Ik heb hem laten maken bij een goede telefoonmaker en nu doet-ie het weer (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Je hebt toch de nieuwe lader gebruikt en niet de oude? (krul)


    You only see the stars when they fall like rain.

    Ashtonator schreef:
    Ah, dat is mij ook eens gebeurd. Ik heb hem laten maken bij een goede telefoonmaker en nu doet-ie het weer (:


    Is dat duur? Want ik zit nogal crap in cash...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Klangkarussell schreef:
    Je hebt toch de nieuwe lader gebruikt en niet de oude? (krul)


    En die andere is nu voor mijn eReader, dus heeft mijn moeder ergens. Ik heb de goede wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tigresse schreef:
    Ligt het niet aan je oplader? Misschien heb je een kabelbreuk.
    En volgens mij heb je geen garantie als je het product niet volledig terugbrengt, de verpakking hoort namelijk ook bij het product.


    Kabel is nog picó belló.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Is dat duur? Want ik zit nogal crap in cash...


    Hangt er vanaf waar je het laat doen. Ik zat bij een redelijk dure en die kostte rond de 40 euro.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik zou zeggen nooit doosjes meer weggooien want zonder doosjes volgens mij geen garantie... anders had je m (weer) terug kunnen sturen


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ik zou zeggen nooit doosjes meer weggooien want zonder doosjes volgens mij geen garantie... anders had je m (weer) terug kunnen sturen


    Dat dacht ik dus ook, leuke vader/moeder heb ik vandaag...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.