• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Kings • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Philocalist • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 20 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passao en Coebergh • 18 •



    Song of the night: LMFAO > Sexy and I know it

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:36 ]


    16 - 09 - '17

    DiNozzo schreef:
    @Mirte
    Dat maakt 2 personen die geen kledingbeslissingen kunnen nemen!
    Hahahaha ik was eens een keer in Amsterdam met een vriendin. En ik kon geen kleding vinden. Juist omdat ik totaal niet weet wat mij staat en toch erg onzeker ben over mijn lichaam.
    Maar goed, toen we op weg naar huis gingen en nog eens gingen bekijken wat we hadden gekocht: Ik had alleen veters gekocht! :'D hahhah

    Sindsdien vind die vriendin dat als ik mee ga statten dat ik óf leuke kleding moet kopen, óf gewoon helemaal niets. Maar veters mag niet. :'D HAHAHA


    HAHAHA –– OMG, wij zijn echt precies hetzelfde.
    Alleen ik koop geen veters, maar sjaals –– of sokken, sokken zijn awesome.


    Paracosm schreef:
    (...)

    HAHAHA –– OMG, wij zijn echt precies hetzelfde.
    Alleen ik koop geen veters, maar sjaals –– of sokken, sokken zijn awesome.


    Ja maar sokken heb ik er vreselijk veel van. En sjaals draag ik bijna niet. :'D Alleen in de winter x)
    En die veters heb ik ook nog nooit gebruikt... Oeps. :x

    Oke wij moeten echt een keer samen gaan statten. Gaat zo falen! :'D Woon je in de buurt? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @Mirte
    Dat maakt 2 personen die geen kledingbeslissingen kunnen nemen!
    Hahahaha ik was eens een keer in Amsterdam met een vriendin. En ik kon geen kleding vinden. Juist omdat ik totaal niet weet wat mij staat en toch erg onzeker ben over mijn lichaam.
    Maar goed, toen we op weg naar huis gingen en nog eens gingen bekijken wat we hadden gekocht: Ik had alleen veters gekocht! :'D hahhah

    Sindsdien vind die vriendin dat als ik mee ga statten dat ik óf leuke kleding moet kopen, óf gewoon helemaal niets. Maar veters mag niet. :'D HAHAHA

    *3 personen. Dagenlijks zit ik weer te zeggen dat ik dringens nieuwe kleren nodig hebt. Ik heb wel genoeg kleren, maar op den duur wordt je steeds hetzelfde shirts en jurken zat xp.


    -

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ja maar sokken heb ik er vreselijk veel van. En sjaals draag ik bijna niet. :'D Alleen in de winter x)
    En die veters heb ik ook nog nooit gebruikt... Oeps. :x

    Oke wij moeten echt een keer samen gaan statten. Gaat zo falen! :'D Woon je in de buurt? x)


    Ik woon in de buurt van Eindhoven (een dorp ernaast).
    Waaaar woont u?


    Kings schreef:
    (...)
    *3 personen. Dagenlijks zit ik weer te zeggen dat ik dringens nieuwe kleren nodig hebt. Ik heb wel genoeg kleren, maar op den duur wordt je steeds hetzelfde shirts en jurken zat xp.


    Helaas kun jij een beetje moeilijk mee statten. :c

    Dringend* ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik woon in de buurt van Eindhoven (een dorp ernaast).
    Waaaar woont u?


    Wie is U?
    Ik ben Yolanda. :Y) En Roswinkel, in de buurt van Emmen is dat. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Wie is U?
    Ik ben Yolanda. :Y) En Roswinkel, in de buurt van Emmen is dat. (:


    Ik wilde even beleefd doen ja :<

    Oke –– ik ging serieus opzoeken waar Emmen lag, maar achteraf dacht ik: dat wist ik heus wel.
    Wat 'n eind weg zeg.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik wilde even beleefd doen ja :<

    Oke –– ik ging serieus opzoeken waar Emmen lag, maar achteraf dacht ik: dat wist ik heus wel.
    Wat 'n eind weg zeg.


    Okii. Maar ik moet dan eerder U tegen jou zeggen, want jij u bent ouder. :Y)

    HAHAHAHA OMG ik ging net juist Eindhoven opzoeken! :'D
    Maar inderdaad.... Gelukkig zijn treinkaartjes acties niet zo duur, maar dat mag ik voorlopig van mijn ouders niet kopen, omdat ik morgen al weer 2 van die kaartjes ga opgebruiken door te logeren bij een vriendin in Weesp en ik daarvoor al een kaartje wilde gebruiken met een Q'er maar dat die persoon afzei op het laatste moment, en een andere Q'er ook en toen gelukkig wilde een vriendin uit Apeldoorn wel dat ik kwam, maar dat was al de 2e keer dat ik dus eigenlijk een kaartje voor niets had gekocht, dus mijn ouders waren niet zo blij. Ondanks dat het mijn eigen geld is. x)


    Ik kan niet geloven dat ik daar^ één hele lange zin van heb gemaakt. :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Helaas kun jij een beetje moeilijk mee statten. :c

    Dringend* ghehe

    Helaas D: Maar ooit kom ik wel naar Nederland. Ik hoor mijn moeder telkens zeggen dat we dringend eens moeten gaan. En familie daar eist bijna dat we op vakantie komen :Y)
    En als die tijd komt, eis ik dat ik jullie allemaal met mij gaan statten :P


    -

    Kings schreef:
    (...)
    Helaas D: Maar ooit kom ik wel naar Nederland. Ik hoor mijn moeder telkens zeggen dat we dringend eens moeten gaan. En familie daar eist bijna dat we op vakantie komen :Y)
    En als die tijd komt, eis ik dat ik jullie allemaal met mij gaan statten :P


    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Okii. Maar ik moet dan eerder U tegen jou zeggen, want jij u bent ouder. :Y)

    HAHAHAHA OMG ik ging net juist Eindhoven opzoeken! :'D
    Maar inderdaad.... Gelukkig zijn treinkaartjes acties niet zo duur, maar dat mag ik voorlopig van mijn ouders niet kopen, omdat ik morgen al weer 2 van die kaartjes ga opgebruiken door te logeren bij een vriendin in Weesp en ik daarvoor al een kaartje wilde gebruiken met een Q'er maar dat die persoon afzei op het laatste moment, en een andere Q'er ook en toen gelukkig wilde een vriendin uit Apeldoorn wel dat ik kwam, maar dat was al de 2e keer dat ik dus eigenlijk een kaartje voor niets had gekocht, dus mijn ouders waren niet zo blij. Ondanks dat het mijn eigen geld is. x)


    Ik kan niet geloven dat ik daar^ één hele lange zin van heb gemaakt. :'D

    Slim :Y)


    -

    DiNozzo schreef:
    (...)

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! _O_

    I feel welcome already (wbw)


    -


    Hhaha, true xp


    -

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Okii. Maar ik moet dan eerder U tegen jou zeggen, want jij u bent ouder. :Y)

    HAHAHAHA OMG ik ging net juist Eindhoven opzoeken! :'D
    Maar inderdaad.... Gelukkig zijn treinkaartjes acties niet zo duur, maar dat mag ik voorlopig van mijn ouders niet kopen, omdat ik morgen al weer 2 van die kaartjes ga opgebruiken door te logeren bij een vriendin in Weesp en ik daarvoor al een kaartje wilde gebruiken met een Q'er maar dat die persoon afzei op het laatste moment, en een andere Q'er ook en toen gelukkig wilde een vriendin uit Apeldoorn wel dat ik kwam, maar dat was al de 2e keer dat ik dus eigenlijk een kaartje voor niets had gekocht, dus mijn ouders waren niet zo blij. Ondanks dat het mijn eigen geld is. x)


    Ik kan niet geloven dat ik daar^ één hele lange zin van heb gemaakt. :'D


    OMG – Nu voel ik me oud.
    Maar, mentaal heb ik de capaciteiten van een banaan – dus ik vind dat we gewoon allebei "je" moeten zeggen tegen elkaar. Amen.

    Ik heb lekker een studenten OV – dus na half augustus kan ik doordeweeks weer gratis reizen. *O*


    Paracosm schreef:
    (...)

    OMG – Nu voel ik me oud.
    Maar, mentaal heb ik de capaciteiten van een banaan – dus ik vind dat we gewoon allebei "je" moeten zeggen tegen elkaar. Amen.

    Ik heb lekker een studenten OV – dus na half augustus kan ik doordeweeks weer gratis reizen. *O*


    Helemaal goed! :Y)


    Dudeeeee(dette) kom jij naar mij toe na half augustus? :Y) En dan pakken we de bus naar Groningen stad? Is misschien wel leuk :Y) hahaha
    Is alleen misschien wel veel reizen voor jou? Dunno eigenlijk.. Anders blijf je gewoon logeren. :Y)
    ik ga toch niet meer naar school dus voor mij maakt afspreken niet echt uit, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •