• Mijn naam stond onder dat geval dat ding, jeweetwel, maar ik was daar niet bij, ik wil dit zeggen omdat ik daardoor nog meer gehaat ga worden op Q, ik vind dat die mensjes die dat hebben gedaan eerst maar naa rmij moesten komen, ik ben niet zo laag, dus mijn naam hoorde daar niet onder!!! Dus Sorry patries.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okee.
    jaa dat briefje hebben siham en charissa blijkbaar bedacht..


    Correctie Siham maakte het briefje ik voeld eme gwn kut en wou haar steunen mss op de verkeerd emanier, mijn naam hoort er mss wel bij maar mss ook niet ik weet het niet goed ik weet alleen dat ik dom bezig was op dat moment dat weten de mods ook al of althans 1toch.


    *He's the one.

    (...)

    met dat bedreigen heb ik gehoort ja , daarover sei siham iets in PB. en toen was se kwaad fseu en sou se patries breken van binnen en buiten zei ze, en dit is niet om te roddelen fseu.. wnt ik hou me er gwn lkkr buiten ,aangezien ik hier nixx mee te maken hb ^^

    omg oke :'D
    niet dat dat haar gaat lukken ofzeu (:

    (...)

    hier gaat het even mis.
    Ik zeg niet dat ik je niet geloof, misschien was het bot om het zo te zeggen.
    Maar, ik val net midden in dit gedoe, en ik vat er geen fuck van, Dus, daarom zei ik zalwel, omdat ik geen idee heb wat het betreft.
    niet negatief naar jou.
    Betreft een dreigbrief naar Patricia, die best wel laag was omdat Siham haar volwassen vrienden naar haar toe stuurt inplaats van dat ze zelf gaat. Reden hiertoe weet ik niet.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Oke, nou ik snap het dus ook niet, omdat ik weg was, ik kom terug en er is ruzie... en kom ik erachter dat ik er ook iets mee te maken had terwijl ik weg was.. maar oke.


    volgens mij zijn wij trouwens niet de enigen die er niet veel van begrijpen mja ><
    Succes met dat van dat briefje, en ik hou t topic wel even in de gaten =)


    i need you like a heart needs a beat.

    egt fucking rotstreek maar ik hop dat e het nooit meer doenb


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    In ruzies leert men zijn vrienden kennen.

    Jij bent dróóg! :Y)

    (...)Betreft een dreigbrief naar Patricia, die best wel laag was omdat Siham haar volwassen vrienden naar haar toe stuurt inplaats van dat ze zelf gaat. Reden hiertoe weet ik niet.


    hallo, like, alsof ze dat echt doet o_O
    en t is zowiezo gewoon laag om te gaan lopen dreigen.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    hallo, like, alsof ze dat echt doet o_O
    en t is zowiezo gewoon laag om te gaan lopen dreigen.
    Jup.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Jij bent dróóg! :Y)
    Ik weet, ik ben geweldig. XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    hallo, like, alsof ze dat echt doet o_O
    en t is zowiezo gewoon laag om te gaan lopen dreigen.

    Inderdaad.
    Laat het gewoon zoals het is en spreek elkaar op msn.
    Daar kun je zoveel schelden als je wilt.

    Correctie wat ik heb begrepen was het ook op msn,..[/weet niet zeker want ik was er niet bij.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mogen we hier dan wel een rijmtopic van maken? Ik en die samson mogen niet in het andere topic rijmen :(


    Life is hard and then we die

    Correctie wat ik heb begrepen was het ook op msn,..[/weet niet zeker want ik was er niet bij.]


    het was alleen op msn en toen ging Patries het zeggen tegen een mod kregen ik en Siham ene waarschuwing (denk ik)


    *He's the one.

    Nee ik heb het in een pb gekregen

    ow wist ik niet.


    *He's the one.