Lijstje voor Lenox! en voor andere nieuwsgierige, daarom zet ik het hier neer.
Ok, ik zet de naam van de manga's erneer (met een link naar MAL) en daaronder een zinnetje waar het over gaat. Oh en ik zet de aantal chapters erachter die MAL aangeeft. (tenzij het bezig is, dan zet ik de aantal chapters neer die ik gelezen heb, meestal ben ik wel helemaal bij met lezen)
Er staan trouwens ook een paar Manhwa's tussen.. Die moet je gewoon van links naar rechts lezen. Plus ze zijn kleur .
Mijn beschrijvingen zijn best crappy.. Ben bang dat ik anders spoil :'D. De dingen die ik er in vertel krijg je vrijwel altijd in de eerste chapter te weten.
Manga's die klaar zijn:
- Diamond Dust - 40 - Manhwa (gekleurd)
Een verhaal over een meisje dat verplicht word door haar vader om piano te spelen, maar de wil vrij zijn. Een manhwa die ik zelf nog maar net gelezen heb, ik vond hem ontroerend. Ik werd er pretty sad van, maar ook boos, vooral aan het eind.
- Nageku Shinigami - 1
Ik kan er vrij weinig over vertellen aangezien hij zo kort is, maar het gaat over een jonge Shinigami die een ziel van iemand moet nemen door diegene en kus te geven.
- Nineteen Twenty-One - 22 - Manwha (gekleurd)
Door een ongeluk is Lee 2 jaar van haar leven 'kwijt geraakt'. Ze komt een jongen tegen Ju wanneer ze straat katten voert. Al zijn ze half van Ju, want Ju heeft ze allemaal namen gegeven :'D.
- Daydream Nightmare - 8
Een schattig verhaal over mensjes met dieren trekjes iets.. ... Opgepast voor lappen tekst.. Er zit een leuk persoon in die nog wel eens hele lappen met tekst praat.. Niet dat ze echt nuttig zijn die teksten..
- [url=http://myanimelist.net/manga/12309/Arisa[/url]Arisa[/url] - 48
Een tweeling die niet bij elkaar wonen. Stiekem (geloof ik) hebben ze met elkaar contact en maken een plannetje om van plek te ruilen. Zodat ze bij elkaar in huis wonen en na elkaars school gaan. Het was Arisa's idee om dat te gaan doen, maar ze houd wat verborgen over haar school.
- Tomodachi no Hanashi - 4
Een verhaal over twee meisjes. Moe wilt alleen met een jongen uit als de jongen Eiko (vriendin van Moe) op de eerste plek zet.
- Beast Master - 9
Een verhaal over Yuiko, een meisje die een jongen tegenkomt die nogal beestachtig is genaamd Leo. Yuiko die normaal nooit met dieren overweg kan (ook al houd ze van dieren) weet het voor elkaar te krijgen dat zij de enige is die Leo kan temmen.
- Boku wa Ookami - 20
Yee weer een verhaal over een meisje en een jongen dat niet echt menselijk is. Maar deze gaat over Rina, een meisje dat perverted jongens niet kan uitstaan en Jin de jongen die opgevoed is door een wolf.
- PAperweight Eye - 11
Ik vond het einde wel vaag, maar ik vond het idee wel heel mooi. Een meisje (Marie) dat poppen maakt, sommige zijn creepy tho.. Ze komen tot leven en hebben de karakter dat is gevormd op de basis van de gevoelens die Marie had tijdens het maken.
- Doubt - 21
Het heeft trouwens ook een deel 2, ik zelf heb hem alleen nog niet gelezen. Kwam er nu pas achter dat er een deel 2 is :'D. Het begon als een spelletje, maar deze word een beetje heel serieus gedaan. Er zijn allemaal konijnen, 1 iemand is de wolf en die vermoord stuk voor stuk mensen. Ze moeten erachter komen wie de wolf is voordat zij worden vermoord.
- Nousatsu Junkie - 96
Deze manga's zijn ook klaar, maar het zijn allemaal yaoi's/shounen ai's :'D. Ik dacht ik zet die wel in een apart lijstje en ik heb er niet veel van gemaakt.. Gaat raar overkomen.
- Koukyuu no Akira - 6
Een verhaal over een drukke zaken man Misaki en Yuu ze nieuwe hondentrainer, die een moeilijke verleden heeft.
- CUT - 6 persoonlijk mijn favoriet
Chiaki & Eiji zijn twee jongens die elkaar tegen het lijf lopen (ook al zitten ze op dezelfde school), De 1 met een moeilijke jeugd en de ander met een aparte relatie met zijn stiefvader.
- Kanashii Kotoba - 6 ook een favoriet
Kyousuke een jongen die op zich zelf is gaan wonen naar het overleden van zijn moeder & Kaname die niet kan praten als gevolg van dingen die gebeurd zijn in zijn verleden.
- Seven Days - 13 favoriet ik heb veel favorieten ok. Geen yaoi trouwens maar wel shounen ai.
Volgens de geruchten date Touiji een persoon precies 7 dagen. Op de laatste dag verteld hij ieder keer weer dat hij niet verliefd op ze kon worden. Yuzuru word nieuwsgierig en vraagt als grap of Touji met hem uit wil, ook al zijn ze beide dudes.
- Totally Captivated - 49 - Manhwa (Niet gekleurd)
- Pure - 18 - Manwha (Niet gekleurd) - Shounen ai
- Mahoroba no Hibi - 2 - Shounen ai
Een hele korte manga, maar daardoor is hij niet goed. Ik moest hem wel even 2x lezen voordat ik hem echt goed snapte, en toen ik het snapte werd ik er prertty sad van :'D..
- Lovers Doll - 6 Stiekem ook een favoriet
- Running on Empty - 12 - Manhwa (Gekleurd) Favoriet Shounen ai
- Samenai Yume - 1
Laatst gelezen en ik weet nog niet helemaal wat ik er van moest vinden. Hij valt onder horror en yaoi, daarom leek jij mij interessant. Hij is nog steeds ergens interessant, maar tegelijkertijd ook disturbing :'D
En deze manga;s zijn nog niet klaar, maar ik geef ze je toch, want ze zijn leuk. Sommige ervan staan wel aangegeven op MAL als klaar, maar zijn nog niet klaar op mangafox. Niet alles staat er dan :'D
- Akuma to Love Song - 78 favoriet
- Watashi ni xx Shinasai! - 62
- Dengeki Daisy - 68
Wanneer Teru zich niet goed voelt en met wilt iemand wilde praten, dan kon zij altijd sms'en naar Daisy, een persoon dat altijd voor haar klaar zal staan.
Dat vertelde de broer van Teru voordat hij overleed. Ook al woont ze nu alleen, ze voelt zich nooit alleen doordat Daisy er altijd voor haar is.
- Switch Girl!! - 48
Nika is een populaire meid op school en voor iedereen een voorbeeld. Perfecte haar, perfecte huid alles! Dat is haar 'aan mode'. In haar 'off mode' is ze niet meer te herkennen. Hier is trouwens ook een drama serie van ;d.
- Taiyou no Ie - 44
- Mairunovich - 44
- L DK - 42
- Hibi Chouchou - 39
- Horimiya - 38 favoriet
- Kagerou Days - 24
Hier is trouwens ook een anime van. Oorspronkelijk is dit van een reeks met liedjes.
- Love Stage!! - 23 - Yaoi
Hier is ook een anime van bezig, dat geloof ik shounen ai is.
- Sukitte Ii na yo - 44
Hier is ook een anime van.
- Kuroshitsuji - 95
Hier zijn ook 2 seizoenen van en de 3e is bezig. Half seizoen 1 en heel seizoen 2 volgen de manga niet.
- Fukumenkei Noise - 17
- Dolls Code - 5
- Orange - 10
Ik weet niet waneer deze woord ge update, aangezien de mangaka eerst had besloten om niet meer verder te gaan, maar het toch wel weer verder ging.
- [url=http://myanimelist.net/manga/56857/Ten_Count[/url]Ten Count[/url] - 11 - yaoi
- Pinocchio - 72 - Manhwa (Gekleurd)
- Shuuen no Shiori - 12
Ik zeg wel vast, this geen eens een spoiler meer volgens mij, maar iedereen gaat dood.. ie-de-reen gaat gewoon dood .
Oh en oorspronkelijk komt dit ook van Vocaloid liedjes gemaakt door 150P. De verhalen stammen af van 'kinder spelletjes' zoals. Hide and seek, Monkey Paw en doppelgangers.
---
als dit niet genoeg zijn weet ik het ook niet meer.. Ik weet wel dat ik bij sommige geen zin had in een beschrijving, omdat mijn beschrijvingen crappy zijn.. Meestal begin ik een manga ook te lezen vanwege de art style ;d.
[ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:34 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you