Er zijn nog een aantal rollen over! Klik. De doorgestreepte rollen kun je overnemen of een hele nieuwe rol maken en er is nog één rol die helemaal open is. Als je een rol wilt, laat dan even een berichtje achter (:
Beroepen
Kroegbaas
Olivia Liddell Kelner
Penelope Frianae Klastiars Kelner
Rose Autumn Hale
I like him
Moet zeggen dat ik nu wel heel graag wil weten wat voor foute openingszinnen het zijn. Zijn het van: Zijn jou ouders telers? Want jij heb hele grote meloenen!' Of van: ' is jou moeder een taart? Want dan ben jij een stuk!' Ow nu heb ik er nog een paar die een keer ergens heb gelezen :'D. 'Heb jij muizen in je buik? Dan heb je een goeie poes.' 'Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!' 'Miauw' 'Wat doe jij nou?' Ik probeer met je poes te praten.' 'Wil je je eitje gekookt of bevrucht?'
Sorry dat ze erg seksiktisch zijn maar ow god. Ik kan me echt rot lachen om mensen die dat soort openingzinnen gebruiken. :'D
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
I like him
Moet zeggen dat ik nu wel heel graag wil weten wat voor foute openingszinnen het zijn. Zijn het van: Zijn jou ouders telers? Want jij heb hele grote meloenen!' Of van: ' is jou moeder een taart? Want dan ben jij een stuk!' Ow nu heb ik er nog een paar die een keer ergens heb gelezen :'D. 'Heb jij muizen in je buik? Dan heb je een goeie poes.' 'Ben je een goede huisvrouw? Het wordt namelijk tijd dat er weer eens gezogen wordt bij me!' 'Miauw' 'Wat doe jij nou?' Ik probeer met je poes te praten.' 'Wil je je eitje gekookt of bevrucht?'
Sorry dat ze erg seksiktisch zijn maar ow god. Ik kan me echt rot lachen om mensen die dat soort openingzinnen gebruiken. :'D
Maar minder seksistisch en vulgair, hahaha. :'D
'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)
Ik doe in ieder geval nog steeds mee. Blegh, ik voel me nu schuldig, als mod, maar ik heb in ieder geval geprobeerd ze tegen te houden, haha. :') Het spijt me, Lisa.
'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)