Naam: Chelsea
Welke schrijfvorm: eerste persoon
Verleden tijd of tegenwoordige tijd: tegenwoordige tijd
Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken: 'Holy Jezus, wie klopt er nu zo vroeg op de deur??' "Jaja, ik kom al!!" schreeuw ik richting de gang. Zo snel als ik kan spring ik in mijn sloeffen. Ja, het zijn schattige roze konijntjes met flaporen, en ja, I love them!!
Met een kort sprintje door de gang kom ik bij de deur. In een sierlijk gebaar zwier ik hem open en zeg:" Goeiemorgen morgen...", maar mijn grijns verdwijnt al snel van mijn gezicht als ik zie wie het is, onze huisbaas, genaamd Charles Dickhead. Ja het is zijn echte naam en soms verdient die het, maar ik wist niet dat vandaag zo een dag zou zijn. " Hallo, miss McFly, waar is miss Felton" vraagt hij met een stomme grijns op zijn gezicht! ' 'ok, die zou ik er elk moment kunnen afslaan, want ik heb een serieus ochtendhumeur. Maar ik ben geen gewelddadig type, Nog niet....' " ze slaapt nog." antwoord ik zo rustig mogelijk. 'Iets waar ik wel goed ben is mijn emoties onder controle houden, Meestal...' " Wel " zegt hij. " Maak haar dan maar snel wakker, want ik wil jullie vanavond uit het appartement" ' En weer die debiele grijns.' "WAT! Dit kunt u niet menen!! waarom??..." schreeuw ik hem toe. " Wel, jullie hebben de laatste huur niet betaald en als jullie op dit moment geen cash kunnen betalen dan zwier ik jullie buiten!" Zegt meneer Dickhead vrolijk. "Neen, echt dit kunt u niet maken!!.." Smeek ik hem. " Ooh, echt wel! en ga nu maar pakken , want jullie slapen vannacht op straat!" zegt hij met een zelfvoldane grijns en loop rustig richting de trappen. Woedend slaag ik de deur dicht waardoor Emma's hoofd de hoek om gluurt. " Waar is dat nu weer voor nodig?" vraagt ze een beetje verontwaardigd. "wel Em, ik heb slecht nieuws." zegt ik terwijl mij stem overslaagt als de tranen beginnen te vloeien. "Wat is het El, vertel het maar! dringt ze aan. "Euhm, Mister Dickhead smijt ons buiten omdat we de laatste huur niet hebben betaald!" probeer ik tussen mijn snikken door te zeggen.' Dit is gewoon verschrikkelijk!'
Over welk persoon zou je graag willen schrijven: 5SOS, liefst Ashton
Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Als je mij kiest, dan stuur je maar een pb, dan kunnen we samen brainstormen
Extra: -
“I had a crush on Percy," Nico spat. "That's the truth. That's the big secret.”