"Het is volle maan. De rust in Wakkerdam wordt ruw verstoord door een reeks gruwelijke moorden. De dorpsoudsten overleggen met elkaar: zou de eeuwenoude legende van de weerwolven tot leven zijn gekomen? Het lijkt er wel op..."
Het dorpje Wakkerdam wordt geplaagd door weerwolven en de burgers van het dorp willen erachter zien te komen wie uit het dorp tijdens volle maan veranderen in deze afschuwelijke wezens. De weerwolven doen er echter alles aan om niet ontdekt te worden, maar toch elke volle maan een van de heerlijke dorpelingen te verschalken. De twee partijen gaan de strijd aan, zullen de burgers de plaag kunnen bestrijden zonder het halve dorp te verliezen of beland uiteindelijk toch elke inwoner van Wakkerdam als avondeten op het bord van de weerwolven?
Uitleg
Rollen VOL
Uitleg rollen
Invullen
Regels
Belangrijke meldingen:
Lizor schreef:
[Zondag om 20.30 open ik het eerste speeltopic, kunnen jullie proberen om je rol dan in gevuld te hebben of in ieder geval een naam en een leeftijd bedacht te hebben?
Lizor schreef:
Kan iedereen een kort stukje schrijven (Ong. vijf regels) waarom ze burgemeester willen worden? (Daar gaan we nog op stemmen). Als je personage onder de 18 is hoeft dit niet. Dit stukje kan je gewoon in dit topic plaatsen.
Lizor schreef:
Als je rol af is moet je die even naar mij pb'en zodat je rol aan de story kan worden toegevoegd, doe je dit niet, dan laat ik je opeten door weerwolven (:
[ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 9:26 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.