• Aangezien ik geen covers kan maken. En aangezien ik steeds vaker zulke mooie covers zie die mensen maken.

    Ik heb (natuurlijk) al plaatjes. Mochten de plaatjes van slechte kwaliteit zijn, laat het mij weten dan zoek ik een andere.


    OF




    Ik wil de cover graag in het zwart-wit. De titel wil er graag op en die is The Wrong Time. Als het kan het liefst in het wit en met een lettertype handschrift, zodat het net lijkt alsof iemand het heeft geschreven.

    Sorry voor mijn vele eisen. Ik hoop dat iemand mij wil helpen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 19:52 ]


    Physics is awesome

    Ik ben bezig iets te proberen, het zal later vandaag komen :D


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Ik ben bezig iets te proberen, het zal later vandaag komen :D


    Wat fijn dat je het gaat proberen. Dat waardeer ik zeker.


    Physics is awesome

    Welk lettertype wil je hebben?

    Whoops, mijn fout. Stond er al in. NVM

    Hmm... Moet het netjes of slordig geschreven zijn?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 15:19 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Dit is mijn probeersel:



    In principe kan er nog vanalles aangepast worden ;)


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Dit is mijn probeersel:



    In principe kan er nog vanalles aangepast worden ;)


    Ik vind hem heel goed gelukt.

    En aangezien je zelf zei dat er nog dingen kunnen worden aan gepast, heb ik nog wat kleine dingetjes. Zou je heel misschien de bontkraag op de jas van de jongen kunnen weg halen? En zou je ook misschien een ander lettertype willen uit proberen? Ik vind deze geweldig alleen de h vind ik niet zo mooi. En zou je alsjeblieft ook een cover maken met de andere foto voor het meisje?

    Het spijt mij enorm als ik teveel van je vraag. Ik vind hem nu echt al top, alleen ben ik enorm nieuwsgierig hoe het eruit zou zien met de aanpassingen.


    Physics is awesome

    Een ander lettertype is heel goed mogelijk. Ik ben alleen niet goed genoeg met photoshop om de bontkraag weg te halen en ik heb een poging gewaagd met de andere foto, maar dat was... verschrikkelijk. De twee tinten kleur weken zoveel van elkaar af dat het gewoon niet mooi werd.


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Een ander lettertype is heel goed mogelijk. Ik ben alleen niet goed genoeg met photoshop om de bontkraag weg te halen en ik heb een poging gewaagd met de andere foto, maar dat was... verschrikkelijk. De twee tinten kleur weken zoveel van elkaar af dat het gewoon niet mooi werd.


    Jammer dat twee van de drie aanpassingen niet mogelijk zijn. Zou je misschien wel de cover met een ander lettertype hier willen plaatsen?

    En dankjewel voor alle moeite en tijd die je hier in steekt.


    Physics is awesome

    Geen probleem, hoor. Ik was al bezig met het andere lettertype, het is alleen een beetje ingewikkeld om dingen te vinden die er soortgelijk uitzien maar die h-door-de-t niet hebben...

    Hier is -ie dan:


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    Geen probleem, hoor. Ik was al bezig met het andere lettertype, het is alleen een beetje ingewikkeld om dingen te vinden die er soortgelijk uitzien maar die h-door-de-t niet hebben...

    Hier is -ie dan:



    Enorm bedankt! Sorry, voor mijn late reactie. Hij is echt mooi geworden.


    Physics is awesome