• Ik dacht, na al dat rotte nieuws weer eens iets leuks posten.



    Het gif van een koningscobra is zo giftig dat het een olifant met één beet kan doden. Het beest is met zijn 6 meter lang genoeg om de rug te rechten en zo een volwassen man in de ogen te kijken. En in dit filmpje beschermen maar liefst vier(!) cobra's een slapende baby.

    De slangen omsingelen het kindje en steken hun nek uit. Slangen nemen gewoonlijke die pose aan als ze zichzelf of hun kroost moeten verdedigen.

    Het is onduidelijk waarom de baby bij de slangen werd achtergelaten en van waar het filmpje afkomstig is. Mogelijk verdedigden de slangen de baby instinctief zoals ze hun eigen kinderen verdedigen.

    Bron:
    Tekst: hln.be
    video: youtube, waar anders?:P
    ==========

    Ik vind dit eigeblijk wel, ik weet niet of schattig het juiste woord is, maar laten we het houden op lief.(:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 23:47 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ah gos, eigenlijk is dit wel schattig, maar ook weer lichtelijk beangstigend.


    26 - 02 - '16

    Felis schreef:
    Ah gos, eigenlijk is dit wel schattig, maar ook weer lichtelijk beangstigend.


    Daarom twijfelde ik zeker drie minuten welk woord ik zou gebruiken.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    O gosh, zo nice. De slangenbaby hehe. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Felis schreef:
    Ah gos, eigenlijk is dit wel schattig, maar ook weer lichtelijk beangstigend.


    wat was dit ookalweer

    Ja, probeer nu je baby maar eens terug te krijgen. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Ja, probeer nu je baby maar eens terug te krijgen. (cat)


    HAHA -- inderdaad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )