• Jaro Boters, een jonge journalist, wordt gebeld door een kennis uit de buurt: honderd meter bij zijn piepkleine zolder vandaan heeft een man zijn vrouw en dochter vermoord. Wanneer hij zich erheen haast, denkend de mogelijkheid dat de grote nieuwszenders hem misschien eindelijk zullen zien staan, realiseert hij zich niet dat hij op het punt staat om meegezogen te worden in een draaikolk van mysterie en leugens, in een zaak die hij niet meer los kan laten…

    - thriller
    - detective
    - romantiek
    - misdaad
    - Nederlands geschreven
    - regelmatige update
    - comments zijn leuk!


    Als je op het plaatje klikt, kom je bij de story! De proloog staat al online en ik hoop op wat lezers! Laat me vooral weten wat je ervan vindt. :)

    Ik vind de proloog veelbelovend, ik heb een abo genomen en ga later de rest lezen.


    26 - 02 - '16

    Je hebt een onwijs leuk schrijfstijl, ik neem een abo. Welkom op Quizlet trouwens, hopelijk vind je het hier leuk. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wow bedankt allebei! Wat een snelle reacties ook. :)

    En bedankt voor het welkom. :'D Ik las hier al regelmatig mee, dus ik denk dat ik het wel leuk ga vinden! Later vanavond komt het eerste stuk na de proloog erop.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 19:13 ]

    Je hebt echt een fijne schrijfstijl! Abo. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dankjewel!

    Het eerste hoofdstuk na de proloog staat erop.

    Tweede hoofdstukje ook. :)

    En nu ook het derde stuk, ik vind het echt heel leuk dat er al zeven mensen een abo hebben genomen!

    Negen abo's al, wow! En weer een nieuw stuk. (:

    Dit klinkt nice, ik ga ook even spieken


    Life is hard and then we die

    Wat leuk! (: En ik zie dat je een abo hebt genomen, bedankt!

    Er staat weer een nieuw stukje.

    Het vijfde stukje na de proloog staat er alweer. (:

    En weer een nieuw stukje. :')

    Vanaf nu zal ik in dit topic niets meer plaatsen, anders wordt het zo'n gespam. Als iemand anders hier wat zegt, zal ik natuurlijk wel reageren, maar nieuwe hoofdstukken moet je zelf in de gaten houden als je ze wilt lezen. (:

    Ik vind het zo'n tof verhaal. Eigenlijk helemaal niet zo 'origineel' als een sciencefiction (dit is geen belediging en ik hoop dat je het ook niet zo opvangt), maar een hele dagelijkse situatie die je met je eigen twist origineel weet te maken. En nieuwsberichten over familiedrama's zijn er immers zat, dus misschien dat het daarom ook wel zo... echt aanvoelt.

    Ik geniet er in ieder geval van als ik een mailtje krijg met de melding dat je iets nieuws geactiveerd hebt! Dat wilde ik even laten weten aan alle lurkers in dit topic :3

    Wat een lief bericht, dankjewel! (: