• Like. De moderators doen goed hun werk. Mss, geven ze wel eens een waarschuwing voor iets onnodigs maar dan ga je dat gwn uitzoeken bij de mod die je de waarschuwing heeft gegeven.
    Nou, ik vind het onfair dat ze de PB's lezen van de users äber zoals ik ergens las moeten ze eerste toestemming vragen aan Rutger. Zelf moet je ook zo slim zijn om niet te gaan roddelen over een mod als die persoon dat mss kan gaan lezen. Als je iets te zeggen hebt dan zegt je het beter ook tegen de persoon zelf.
    Ikzelf d8 vroeger ook zoals velen van jullie. Ik zei ook dat de mods dachten dat ze beter waren dan de users. Maar het is niet omdat zij een hogere functie hebben dat ze een grotere eigendunk hebben. Komaan geen enkele mod is Paris Hilton, wees er ook blij mee.
    Bitte, stop ook met al die ruzies ik word er gwn ziek van. Like, maak ruzie op school,fso, maar toch niet hier. Veel mensen willen hier rust vinden.

    mijn mening.


    Niemand mag zich aangevallen voelen door mij.
    Het is gwn mijn mening die ik kwijt moet.

    Peeps. blijf ON-TOPIC

    (...)

    ja ,,maar op mijn manier is het veel boeiender en word het eerder serieus genomen (A)
    Meer het tegenovergestelde. Niet beledigend bedoelt, maar de meesten nemen je niet serieus en denken nu alleen maar dat je gewoon een gruwelijke hekel hebt aan mods omdat zei meer kunnen hier dan jij. En boeiender.. tja. Boeiend is voor ieder persoon anders.


    Life is hard and then we die

    (...)

    roxy isnu eenmaal vriendelijk (A)
    ohne ,w8 doe ik het weer..><

    Ik vond je reactie best wel droog.
    Tot ik die zin eronder las.

    seg mense!
    dees wordt weer het zoveelste ruzie topic hee!
    kunde nu nii es gewoon Uu mening zegge zonder meteen aangevallen te worden enzow?!
    en da geldt veu iedereen hier!
    kunde nii op een normale manier zegge wa ge van die mening van een ander vind dan ofsow?!
    ik zie mijn kleine broer van 6 nog zo'n ambras make!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    seg mense!
    dees wordt weer het zoveelste ruzie topic hee!
    kunde nu nii es gewoon Uu mening zegge zonder meteen aangevallen te worden enzow?!
    en da geldt veu iedereen hier!
    kunde nii op een normale manier zegge wa ge van die mening van een ander vind dan ofsow?!
    ik zie mijn kleine broer van 6 nog zo'n ambras make!
    Ik maak geen ruzie, ik verkondig mijn mening. Als anderen dat zien als ruzie best, maar ik weet dat het gewoon mijn mening is.


    Life is hard and then we die

    (...)Ik maak geen ruzie, ik verkondig mijn mening. Als anderen dat zien als ruzie best, maar ik weet dat het gewoon mijn mening is.

    nja, je mag je mening zegge, daar zeg ik niks over, maar de rest moet daar dan nii zo'n drama over maken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nja, je mag je mening zegge, daar zeg ik niks over, maar de rest moet daar dan nii zo'n drama over maken!
    Jup mee eens :)


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik vond je reactie best wel droog.
    Tot ik die zin eronder las.

    ik ben nu eenmaal droog xD
    en wat isder met die zin deronder?


    Crack a bottle

    Achja, ieder heeft zijn eigen mening.
    Maar je moet de mening van een ander ook kunnen respecteren.
    En dat is moeilijk voor de meesten.
    Ook voor mij.

    (...)Meer het tegenovergestelde. Niet beledigend bedoelt, maar de meesten nemen je niet serieus en denken nu alleen maar dat je gewoon een gruwelijke hekel hebt aan mods omdat zei meer kunnen hier dan jij. En boeiender.. tja. Boeiend is voor ieder persoon anders.

    Nou ,dan word mijn mening op de manier hoe ik het breng eerder sereneus genomen (puh)(A)


    Crack a bottle

    Achja, ieder heeft zijn eigen mening.
    Maar je moet de mening van een ander ook kunnen respecteren.
    En dat is moeilijk voor de meesten.
    Ook voor mij.
    Jij weet het van jezelf ^^


    Life is hard and then we die

    (...)
    ik ben nu eenmaal droog xD
    en wat isder met die zin deronder?

    Van dat je zei 'nu doe ik het weer'.
    Niet alles dat je zegt is ruzziezoekendachtig.
    Die reactie was gewoon héél droog x')

    @Jol

    je mag dan wel mod zijn op fanfic,maar dat hoeft hier niet hoor >.<


    Lalalalalalalala.

    @Jol

    je mag dan wel mod zijn op fanfic,maar dat hoeft hier niet hoor >.<

    ik vind dat zij haar niet gedraagt als een mod

    @Jol

    je mag dan wel mod zijn op fanfic,maar dat hoeft hier niet hoor >.<

    Doe ik dan zo ofzo...?