• Ja dit gaat dus over de mod's en als deze word gesloten pech gehad dan , Wnt ik ga het NIET uitzoeken met een mod! en ik hb me laten vertellen dat mod's prive berigtjes kunnen lezen , wattisder dan nog prive aan? en mod's zijn der tog om de boel in de gaten te houden op het forum enseu ,wrm bemoeien ze zich dan ook met users?
    En ik snap ook wel dat mod's meer mogen dan users enseu ,, but dit begint op discriminatie te lijken ><
    en als dit word gesloten je doet maar , bewijst maar weer eens hoe slegt jullie tegen kindjes kunnen met een mening :Y)


    Crack a bottle

    (...)

    bo kan zoveel zeggen,want ze zegt ook dat ze weg zou gaan van Q.en nu zit ze er blijkbaar dus nog op.Maar anyways,een mod heeft mij dat verteld dat er gewone mod's zijn&mod's+ en die mod's + kunnen PB's lezen..


    naa in dat geval , WTF IS DER DAN NOG PRIVE AAN?
    Ik zeg het jullie ,, Discriminatie(A)
    De enige die mijn PRIVE berigten mag lezen bn ik zelf ..


    Crack a bottle

    Ik vind dat Mods geen PB berichtjes mogen lezen,als ze dat nu zouden kunnen.Maar ze mogen zich wel met users bemoeien vind ik, als die users iets doen wat niet mag , mag een MOD daar toch iets van zeggen anders hebben ze niet veel nut want dan gaan mensen misschien niets meer doen op het forum maar op hun profiel ofzo wel.


    The soul needs autumn.

    (...)

    bo kan zoveel zeggen,want ze zegt ook dat ze weg zou gaan van Q.en nu zit ze er blijkbaar dus nog op.Maar anyways,een mod heeft mij dat verteld dat er gewone mod's zijn&mod's+ en die mod's + kunnen PB's lezen..

    Misschien is ze nog mod omdat Rutger die functie nog niet bij der heeft opgeheven?

    &mod's mogen toch ook niet zonder reden kijken; of wel?


    it's cool to know nothing.

    Mups schreef op 13 okt 2008 - 20:43:

    RE: Waarschuwing!

    Nou kijk, je hebt Mods, en je hebt Mods+, dat verschil is voor de users niet zichtbaar, maar Mods+ kunnen ook privéberichten lezen als ze eerst Rutger om toestemming vragen, ze kunnen namelijk zoeken naar trefwoorden, en als ik zoek naar alle pb's met 'Máriko' erin sta jij daar toevallig bij.

    Mups.



    bewijs of niet?


    Lalalalalalalala.

    Kind, jij blaast de boel weer zó hard op.
    Is er hier nog niet genoeg geruzzie?
    Moet je er nog een schepje bovenop doen?
    De mods doen hun werk prima.
    Als je een waarschuwing krijgt, is het je verdiende loon.
    Get over it.
    En je doet net alsof mods een ander soort ras zijn!
    Natuurlijk bemoeien sommige mods zich met andere users!
    Nog nooit aan gedacht dat ze voordat ze mod werden ook met jullie omgingen?
    En nu ze mod zijn mag het ineens niet meer ofzo?

    Groei toch eens op.


    Uuh,, Je gaat nu zelf Ruzzien hoor! Dat je je mening geeft best, maar Dan moet je Ash niet gaan uit maken voor klein kind, want dan ben jij degene die hier begind met ruzieen, dus dat helle Gebabbel van jou klopt niet.,


    Dunno ><

    (...)

    Uuh,, Je gaat nu zelf Ruzzien hoor! Dat je je mening geeft best, maar Dan moet je Ash niet gaan uit maken voor klein kind, want dan ben jij degene die hier begind met ruzieen, dus dat helle Gebabbel van jou klopt niet.,


    idd


    Lalalalalalalala.

    Zowiso dat Bomm een Mod+ is damn ik ebn zo busted.


    *He's the one.

    ze moeten niet je mailtjes lezen maar je moet er geen groot probleem van maken...

    (...)

    Uuh,, Je gaat nu zelf Ruzzien hoor! Dat je je mening geeft best, maar Dan moet je Ash niet gaan uit maken voor klein kind, want dan ben jij degene die hier begind met ruzieen, dus dat helle Gebabbel van jou klopt niet.,

    Ik heb het niet tegen der alleen hoor.
    Tegen iedereen hier.
    En ik wil helemaal niemand uitschelde ofzo.
    Dat is helemaal niet mijn bedoeling.
    Maar dit is míjn mening.

    Dus... Mod + Slot?


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom zou een MOD een PB lezen? Die hebben echt wel wat beters te doen hoor. Ze doen dat waarschijnlijk alleen als het echt nodig is.


    Life is hard and then we die

    Mups schreef op 13 okt 2008 - 20:43:

    RE: Waarschuwing!

    Nou kijk, je hebt Mods, en je hebt Mods+, dat verschil is voor de users niet zichtbaar, maar Mods+ kunnen ook privéberichten lezen als ze eerst Rutger om toestemming vragen, ze kunnen namelijk zoeken naar trefwoorden, en als ik zoek naar alle pb's met 'Máriko' erin sta jij daar toevallig bij.

    Mups.



    bewijs of niet?


    Lalalalalalalala.

    Kind, jij blaast de boel weer zó hard op.
    Is er hier nog niet genoeg geruzzie?
    Moet je er nog een schepje bovenop doen?
    De mods doen hun werk prima.
    Als je een waarschuwing krijgt, is het je verdiende loon.
    Get over it.
    En je doet net alsof mods een ander soort ras zijn!
    Natuurlijk bemoeien sommige mods zich met andere users!
    Nog nooit aan gedacht dat ze voordat ze mod werden ook met jullie omgingen?
    En nu ze mod zijn mag het ineens niet meer ofzo?

    Groei toch eens op.


    wie lokt hier nou ruzie uit dan?
    Jeej ,is je mening geven verboden tegenwoordig fseu?
    Kunnenn we net so goed gelijk vn die kontelopers worden.. I mean.. Als je je mening Tòg niet mag geven..


    Crack a bottle

    (...)
    Ik heb het niet tegen der alleen hoor.
    Tegen iedereen hier.
    En ik wil helemaal niemand uitschelde ofzo.
    Dat is helemaal niet mijn bedoeling.
    Maar dit is míjn mening.

    Hoezo doe je het dan tog,, als het niet je bedoeling is?! >.<


    Dunno ><