• -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 10:47 ]

    Heeft ze een beugel? Want zo klinkt het wel een beetje.

    Om eerlijk te zijn vind ik haar niet heel spectaculair zingen, maar best wel goed. Ik weet niet hoe oud ze is.
    Ze moet ook een beetje aan een gelijk volume werken, want in het begin klonk het (misschien door de beugel) heel zacht en fluisterend en was het moeilijk te verstaan.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Heeft ze een beugel? Want zo klinkt het wel een beetje.

    Om eerlijk te zijn vind ik haar niet heel spectaculair zingen, maar best wel goed. Ik weet niet hoe oud ze is.
    Ze moet ook een beetje aan een gelijk volume werken, want in het begin klonk het (misschien door de beugel) heel zacht en fluisterend en was het moeilijk te verstaan.


    Nee ze heeft geen beugel, ze is zelf 16 (:

    wel prima...?
    Niet echt ontzettend mooi, ook niet vals ofzo...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind het niet heel bijzonder, kan beter, kan slechter. Maar volgens mij ligt het ook aan het liedje, want zo te horen is hij heel moeilijk. Te moeilijk voor haar, denk ik. (:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik vind het niet heel bijzonder, kan beter, kan slechter. Maar volgens mij ligt het ook aan het liedje, want zo te horen is hij heel moeilijk. Te moeilijk voor haar, denk ik. (:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Maka schreef:
    wel prima...?
    Niet echt ontzettend mooi, ook niet vals ofzo...


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Bedankt allemaal (: