• Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.

    Het idee:
    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean to us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar. Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denken we.


    Hier komt het op neer:
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.




    Deelnemers waar we het zeker van weten:
    - Mashton (in elkaar zetten + zingen als reserve + foto )
    - DAWSONS (reserve zingen + foto)
    - OnlyxStyles ( zingen )
    - Ashey
    - Hecuba (zingen + foto)
    - Scribe (iets zeggen + foto)
    - AshIrwinx
    - Sprayberry


    Mensen die de bedenker nodig hebben kun je anders bereiken via:
    Sail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    Skype: Swaggzxx

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 16:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Dat had ik gedaan als ik wist hoe. HAHAHAHAHAHAHA.
    Ik ging het proberen en het werd er alleen maar erger op xd


    Dan snap ik je HAHAHA.
    In de appstore is zo'n app, Guitar Tuner heet 'ie geloof ik, en daarmee kan je - je gitaar stemmen. Elke keer zegt hij hoe dichtbij je er zit etc c:
    Ik gebruikte hem altijd toen ik nog geen stemapparaatje had.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ik piano. En ik ben mezelf gitaar aan het leren, maar ik heb het idee dat de onderste drie snaren vals zijn.....


    Ik heb echt net - like een halfuur geleden - een gitaar van een vriend opgehaald om mezelf wat te leren. Hoe doe jij dat?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Ik heb echt net - like een halfuur geleden - een gitaar van een vriend opgehaald om mezelf wat te leren. Hoe doe jij dat?


    OE OE OE OE! IK WIL JE HELPEN!

    Hoe ik het mezelf heb geleerd is om gewoon popliedjes te zoeken en proberen te spelen c:


    wat was dit ookalweer

    help me daaaan
    ik ben bezig met een heel klein stukje van mijn zingen te uploaden, de rest komt later maar dat duurt zo laaang


    Spinning around, I'm weightless.

    Voorproefje ofzo :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 22:36 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hahah! Ik zit ook pas net op gitaarles, ik heb pas 1 les gehad enzo maar ja! Ik heb nu dus al zomer stop en begin pas weer in september waar ik echt van baal omdat ik het nu al super leuk vind!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Heb ik jullie afgeschrikt met mijn gekrijs :'(

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 23:26 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Heb ik jullie afgeschrikt met mijn gekrijs :'(


    Ik kon het nog niet luisteren aangezien mijn ouders anders pist op me zouden worden, maar ik zal het straks luisteren! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Goodmornig people :P


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hecuba schreef:
    Voorproefje ofzo :')


    Zotte stem enzo :O
    Echt mooi :)
    x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Aw, u think so?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Aw, u think so?


    Ja echt, jij hebt echt een mooie stem :O


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Heeeeeeee people, ik heb een keyboard waar ik redelijk op kan spelen. Misschien is dat ook wat?

    Een late mijn topics :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OnlyXStyles schreef:
    Heeeeeeee people, ik heb een keyboard waar ik redelijk op kan spelen. Misschien is dat ook wat?


    Ik zal even alle instrumenten bij elkaar zetten. Alleen vraag ik me af hoe we het goed gaan combineren..


    wat was dit ookalweer