• Hoi!

    Ik weet dat ik een hele tijd geleden ook al iets heb voorgesteld, wat hier op lijkt, maar ik wou het toch nog op een andere manier voorstellen.
    Ik word namelijk gek van al die fan-topics in mijn actieve topics. Ik weet dat daarvoor Gm is en dat heb ik ook, maar ik wil wel gewoon het andere nieuws kunnen volgen, anders kan ik alles namelijk wel gaan uitzetten.
    Nu bedacht ik me, aangezien er ook een 'Overige promoten' is, het ook handig zou zijn om een 'Overige artiesten' een 'Algemeen fan-topic' iets te doen.
    Zo Hoeven er niet onder elke andere categorie fan-topics te staan en staan ze gewoon onder één menubalkje.
    Dit kan dan gewoon onder Artiesten komen te staan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat met dat fan-topic zou wel handig zijn ^^ artiesten vind ik eerder onder celebs vallen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Dat met dat fan-topic zou wel handig zijn ^^ artiesten vind ik eerder onder celebs vallen


    Your make-up is terrible

    We hadden met opzet zo'n subforum niet aangemaakt omdat het dan te verwarrend zou zijn met het subforum 'celebs' Nu is het gewoon zo dat andere artiesten dan degene waar een subforum voor is in het subforum 'celebs' moeten. Alleen de artiesten waar enorm veel topics rond zijn, krijgen een eigen subforum en de overige zijn gewoon celebs. De eigen subfora zijn ook eindigbaar. Wanneer we echt vinden dat het niet meer actueel is ed, verdwijnt het subforum.

    Misschien dat Krull wel het subforum celebs naar het kopje artiesten kan verplaatsen ipv multimedia. Dat is dan misschien al duidelijker dat je daar alle artiesten in moet plaatsen die geen eigen subforum hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury